خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی زنده از گوشی هوشمند (Asus ZenFone Max Pro (M2

تماشا کنید: ویدیوی زنده از گوشی هوشمند (Asus ZenFone Max Pro (M2

میان رده‌های تازه ایسوس (ZenFone Max Pro (M2 و (ZenFone Max (M2 نام دارند که در روزهای آینده معرفی می‌شوند. ویدیوی زنده‌ای منتسب به (ZenFone Max Pro (M2 منتشر شده است که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۹/۵

انتظار می‌رود که ایسوس دو گوشی تازه خود را به نام‌های Asus ZenFone Max (M2) و ZenFone Max Pro (M2) به زودی معرفی کند. هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این دو مدل تازه تأیید نشده است اما می‌دانیم که مجوز EEC روسیه برای هر دوی آن‌ها در ماه اکتبر صادر شد.

یک ویدیوی زنده تازه منتسب به گوشی ZenFone Max Pro (M2) چند روز پیش در فضای وب منتشر شد و طراحی این گوشی معرفی نشده را به نمایش گذاشت. این گوشی در مقایسه با نسل قبلی که سال گذشته روانه بازار شد، تفاوت‌هایی در طراحی ظاهری دارد؛ برای مثال خطوط آنتن که در مدل نسل قبلی دیده می‌شد حالا روی بدنه این مدل تعبیه نشده و ایسوس ظاهرا متریال شیشه را جایگزین پنل آلومینیومی کرده است. علاوه بر این بریدگی حاشیه تقریبا کوچکی هم در قسمت بالای این پنل نمایش دیده می‌شود. شایعه شده است که ZenFone Max Pro (M2) پنل نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2280 (نسبت تصویر 19:9) دارد و نسبت به نسبت 18:9 در نسل گذشته در این مورد هم بهبود یافته است. انتظار می‌رود که پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 در این گوشی تعبیه شود و کانفیگ احتمالی آن هم 4 / 6 گیگابایت به همراه 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

گفته می‌شود که ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی ZenFone Max Pro (M2) هم مانند نسل قبلی به صورت عمودی چینش می‌شود و دوربین سلفی تکی آن هم 13 مگا پیکسلی خواهد بود. نسل قبلی یعنی ZenFone Max Pro (M1) از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گرفت و ممکن است که ZenFone Max Pro (M2) هم به باتری مشابهی با همین میزان حافظه مجهز شود. علاوه بر این سیستم عامل پیش فرض این میان رده تازه هم احتمالا اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

براساس ادعا حساب کاربری ایسوس اندونزی در شبکه اجتماعی توییتر، گوشی ZenFone Max Pro (M2) و ZenFone Max (M2) در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این دوگانه تازه در اوایل سال 2019 به بازار راه یابند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)