خانهاخبار
تصاویر فاش‌شده از پنل گلکسی A8s طراحی آن را به نمایش می‌گذارند

تصاویر فاش‌شده از پنل گلکسی A8s طراحی آن را به نمایش می‌گذارند

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی A8s را معرفی کند اما در حال حاضر اطلاعات چندانی در رابطه با آن موجود نیست.
۱۳۹۷/۹/۲

سامسونگ در طول این مدت سعی کرده از بریدگی ناچ در گوشی‌های هوشمندش استفاده نکند و به همین دلیل بسیاری از منتقدان این کار سامسونگ را ستایش نموده‌اند اما با این حال برخی دیگر از این رویه انتقاد کرده‌اند. سامسونگ نشان داده که بر اساس ترند بازار حرکت نمی‌کند و همواره برنامه‌های خود را برای ایجاد نوآوری دنبال می‌کند. طبق تصاویری که منتشر شده، سامسونگ ممکن است روند فعلی طراحی صفحه نمایش گوشی‌ هوشمند را تغییر دهند و برای انجام این کار سه روش مختلف را در اختیار دارد. بنابراین ممکن سامسونگ یکی از این طرح‌ها را برای اولین بار بر روی گوشی گلکسی A8s پیاده سازی کند البته در صورتی این اتفاق می‌افتد که تصاویر منتشر شده قابل اطمینان باشند. این گوشی ممکن است تنها در کشور چین عرضه شود اما طراحی و تکنولوژی‌ای که با خود به همراه می‌آورد، می‌تواند تمام صنعت موبایل را تحت تاثیر خود قرار دهد.

سامسونگ درخواست‌هایی را مبنی بر ثبت این ترند را با نام تجاری Infinity ارسال کرده است که در واقع به بریدگی‌ای در صفحه نمایش اطلاق می‌شود. به عنوان مثال Infinity-U طرحی است که بریدگی ناچ به صورت قطره‌ای قرار می‌گیرد و اخیرا توانسته محبوبیت بسیاری را میان سازندگان و کاربران به دست آورد. در سوی دیگر طرح‌های Infinity-V و  Infinity-O برش‌هایی هستند که هنوز استفاده‌ای از آن‌ها نشده و باید برای مشاهده آن‌ها منتظر بمانیم.

image

احتمال می‌رود که طرح Infinity-O در گوشی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی A8s استفاده شود و چند هفته پیش وجود این گوشی را با انتشار تیزری تایید کرد. در این تیزر هیچ گونه بریدگی ناچ در بالای صفحه نمایش دیده نمی‌شد و به همین سبب سر و صدای بسیاری در فضای اینترنت ایجاد شد و بحث‌ها در رابطه با چگونگی اجرای این طرح توسط سامسونگ بدون قربانی کردن دوربین سلفی بالا گرفت. بر اساس برخی از فرضیه‌ها، احتمال می‌رود برای پیاده‌ سازی این طرح از پنل Infinity-O استفاده خواهد کرد.

وبسایت چینی IT Home اخیرا ادعا کرده تصاویری را به دست آورده که در آن پنل استفاده شده در گلکسی A8s قابل مشاهده است. این تصاویر به وضوح نشان می‌دهند که در آن دایره‌ای کوچک به منظور قرارگیری دوربین در بالای صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. استفاده از چنین فضای کوچکی بدین معنا است که جایی برای قرارگیری سنسور نور وجود ندارد و به نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش است تا از روش‌های دیگری برای تجهیز این گوشی به روشنایی خودکار استفاده کند.

image

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی A8s پیش زمینه‌های لازم گوشی گلکسی اس 10 را فراهم می‌کند تا سامسونگ بتواند در پرچمدار آتی خود از اسکنر اثر انگشت درون نمایش استفاده نماید. به احتمال فراوان پرچمدار آتی سامسونگ از چنین طرحی بهره نخواهد برد و سامسونگ تنها آن را برای گوشی‌های میان رده خود در نظر گرفته است زیرا استفاده از چنین طرحی برای گوشی‌های رده‌ بالا می‌تواند منجر به شکست آن‌ها در زمینه فروش شود و ممکن است دیگر سازندگان آن را مورد تمسخر قرار دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)