خانهاخبار
راهنمای خرید بهترین پنل پیامک

راهنمای خرید بهترین پنل پیامک

مساله انتخاب بهترین سامانه پیامکی بین این همه ارائه دهنده سرویس برای شما هم تبدیل به یک چالش شده است؟
۱۳۹۷/۸/۲۷

مساله انتخاب بهترین سامانه پیامکی بین این همه ارائه دهنده سرویس برای شما هم تبدیل به یک چالش شده است؟ آیا هیچ ایده‌ای دارید که برای انتخاب سامانه پیامکی که هم امکانات لازم را برای کسب و کار شما داشته باشد و هم از لحاظ مالی، مقرون به صرفه باشد چه چیزهایی را باید مد نظر داشته باشید؟ اگر نه، پس قطعا "راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس" را از دست ندهید!

image

چگونه بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنم؟

همانطور که به شما قول دادیم، در این بخش پنج مورد از مواردی را برای شما فهرست کرده‌ایم که حتما باید در حین انتخاب پنل پیامک، مد نظرتان باشد تا نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بهترین سامانه پیامکی را انتخاب کنید.
 

شما مشتریان‌تان را می‌شناسید، پس شما تصمیم بگیرید!

اولین معیاری که باید در حین انتخاب سامانه پیامکی در نظر داشته باشید این است که این سامانه تا چه حدی مناسب کسب و کار شماست. حالا این یعنی چه؟ ممکن است کسب و کار شما به یک سری امکانات ویژه (مثل نظرسنجی یا قرعه کشی) نیاز داشته باشد. حالا باید ببینید که کدام سامانه این امکانات ویژه را به شما می‌دهد و در ازای آن، چه چیزی از شما می‌خواهد.
دلیل اینکه این مسئله را یادآوری میکنم این است که برخی از سامانه‌های پیامکی برای امکانات جانبی (مثل همان نظرسنجی که اشاره کردم) هزینه‌ای جدا از هزینه پنل از شما طلب می‌کنند. حالا شما هم که کل پنل را خریداری کرده‌اید و از این قضیه اطلاع نداشتید، مجبورید که این هزینه را پرداخت کنید.
حالا از کجا باید امکانات و ویژگی‌های سامانه‌های پیامکی را پیدا کنیم؟ سوال خیلی خوبی است! اخیرا برخی از سامانه‌های پیامکی که موفقیت و نتیجه بخشی بیشتری داشته‌اند و به اصطلاح، از کار خودشان مطمئن هستند، این امکان را به شما می‌دهند که تا مدتی، بصورت رایگان پنل داشته و از آن استفاده کنید و اگر خوشتان آمد، خرید انجام بدهید!
یکی از این سامانه‌های پیامکی، سامانه پیامکی ملی پیامک است که شما خیلی راحت و بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای، می‌توانید به مدت سه روز از امکانات پنل آن استفاده کنید. پیشنهاد میکنم که این فرصت را از دست ندهید!
 

دخل و خرج پیامک‌ها را حساب کنید!

یکی دیگر از معیارهای مهم برای ارزیابی و مقایسه سامانه‌های پیامکی، مقایسه تعرفه آن‌ها برای پیامک است. متاسفانه اخیرا پنل‌های اس ام اس "رایگان" کمی بین مشتریان و کاربران سر و صدا کرده است، اما آیا این پنل‌ها واقعا رایگان هستند؟ اگر از ما بپرسید، نه!
پنل پیامک رایگان نه تنها رایگان نیست بلکه گران‌تر هم است! چرا؟ چون اگر شما این پنل‌ها را در برنامه بلند مدت کسب و کار خودتان در نظر بگیرید، خواهید دید که اتفاقا پول بیشتری می‌دهد:
  • اول اینکه تعرفه پنل‌های پیامکی رایگان برای هر پیامک نسبت با پنل‌های پولی، فرق می‌کند و معمولا نرخ بالاتری دارند. این به معنی است که در طولانی مدت، هزینه شما برای ارسال یک سری پیامک از طریق پنل رایگان بیشتر خواهد بود!
  • مسئله دوم این است که یک سری افراد، پیامک‌های تبلیغاتی را از طریق مخابرات غیرفعال کرده‌اند و دیگر هیچ پیامک تبلیغاتی برایشان ارسال نمی‌شود (اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند). اگر از پنل‌های مجانی استفاده کنید و هر بار، تعدادی از مخاطبین شما جزء این لیست باشند، شما هزینه این پیام‌ها را پرداخت خواهید کرد، اما پیامی برای شخص ارسال نخواهد شد. از طرف دیگر اگر از سامانه پیامک پولی استفاده کنید، این مبلغ به شما عودت داده خواهد شد!

حتما پشتیبانی قوی داشته باشید!

اینکه همه چیز را می‌شود از راه دور به کمک تکنولوژی انجام داد عالی است، اما همیشه یک مشکل بزرگ وجود دارد بعضی وقت‌ها ممکن است ما را از انتخابمان پشیمان بکند. منظورم همان "پشتیبانی قوی" است. هر طور که باشد کلا سیستم‌های اینترنتی و دیجیتالی به مشکلاتی می‌خورند، اما مسئله‌ای که یک مجموعه را از دیگر متمایز می‌کند این است که چقدر سریع و با چه کیفیتی به این مساله رسیدگی می‌شود.
image

 
این را هم مد نظر داشته باشید که شما قرار نیست همیشه پیامک‌های خودتان را در ساعات اداری و کاری بفرستید. پس باید دنبال سامانه پیامکی باشید که نه تنها در ساعات اداری و کاری، بلکه در طول شبانه روز همیشه پاسخگوی شما باشد. مجموعه ملی پیامک که برایتان معرفی کردیم، ساعات کاری خودش را به نوعی تنظیم کرده است که بتواند در اکثر اوقات پاسخگوی شما باشد: ساعات 9 صبح تا 10 شب در روزهای کاری و ساعات 9 صبح با 5 شب در روزهای تعطیل!
 

کارتان را از صفر شروع نکنید!

اگر تصمیم گرفته‌اید که وارد دنیای بازاریابی پیامکی بشوید، باید سعی کنید که از داده‌ها و اطلاعات قبلی نهایت استفاده را بکنید تا در کمترین زمان، بیشترین نتیجه را بگیرید. در قدم اول، کافی است که روی لینک "بازاریابی پیامکی" فوق کلیک کرده و از کتاب الکترونیکی رایگان ملی پیامک لذت ببرید! در این کتاب، نتیجه سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه بازاریابی پیامکی و تبلیغات برای شما آورده شده است!
حالا اگر اطلاعات لازم را به دست آوردید، بهتر است بدانید که یکی از بهترین راه‌های بازاریابی پیامکی این است که صنف یا گروه خاصی را مورد هدف قرار بدهید و در ابتدا کارتان را با آن‌ها شروع کنید.
حالا مسئله این است که چگونه می‌توانیم یک پیامک را فقط به یک صنف یا گروه خاص بفرستیم؟ به نظر من این کار را هم بهتر است که به دست متخصصان ملی پیامک و امکانات فوق‌العاده آن‌ها بسپاریم. چرا؟ چون بانک شماره‌های این مجموعه، بهترین و هوشمندترین گزینه ها را برای شما و کسب و کار شما آماده کرده است و فقط با چند قدم ساده، می‌توانید با یک صنف خاص وارد ارتباط شوید!

در نتیجه...؟

متاسفانه چند وقتی است که تنور شرکت‌هایی که خدمات سامانه پیام کوتاه ارائه می‌دهند خیلی داغ شده است ولی بعضی ها قربانی این تنور شده‌اند و سوخته‌اند! در این مقاله سعی کردیم که معیارهای مهم برای انتخاب یک سامانه پیامکی خوب را برای شما بنویسیم و در این میان، یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی را هم برای شما معرفی کردیم که ممکن است به دردتان بخورد. فقط در انتخاب خودتان دقت کنید تا هزینه و زمانتان را هدر ندهید!
اگر همچنان سوالی برای شما باقی مانده است می توانید به وب سایت ملی پیامک در آدرس www.melipayamak.com مراجعه یا با شماره تلفن 63404-021 تماس حاصل نمایید.

مجری این رپورتاژ آژانس بازاریابی نوین است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مائده

۱۳۹۹/۷/۷
واقعا حیف که سامانه پیامکی های خیلی خوبی مثل https://parsedev.ir/sms-reseller که حتی نمایندگیشونم رایگان میدن را معرفی نمیکنید.

سیمی

۱۳۹۹/۳/۶
به نظر من این شرکتایی که پنل رایگان میدن دوزار نمی ارزن. چون خودم تجربه اشو داشتم نه پشتیبانی درست و حسابی داشتن نه آپدیت میکردن امکاناتشونو .. کلا خون به جگر کردن منو .. آخر هم نتونستم درست استفاده کنم. ملی پیامک ولی اینجوری نبود.. خدایی متعهدن به مشتری و پولی که میگیرن ازش
Melipayamak.com

behnam

۱۳۹۹/۳/۳
سلام وقت بخیر من چند روز هست که سامانه پیامکی ملی پیامک را تهیه کردم
و تا الان واقعا راضی بودن از نظر پشتیبانی قوی هستند همچنین قیمت پنل ها مناسب هست و هر پنل یه تعدای پیامک هدیه داره و همچنین خط اختصاصی رایگان داده میشه من برای سایتم خریداری کردم و با داشتن اینماد به راحتی خط خدماتی هم دریافت کردم و ارسال پیامک وب سرویس ارسال هم با سرعت خوبی انجام میشه تو این مدت کوتاه واقعا خوب عمل کرده است سایت هم می ذارم چون در حال حاضر ۳۰ درصد تخفیف دارند و فرصت خوبی هست برای خرید
ممنون از مقاله ی خوب شما
melipayamak.com

صالح فداکار

۱۳۹۹/۳/۳
ما مشکلمون با ملی پیامک حل شد

محمد

۱۳۹۹/۳/۳
اگه دنبال ی تیم پشتیبان هستید که هر وقت مشکلی داشتید به بهترین شکل جواب بدن بهتون
پیشنهاد میدم ی سر به سایت ملی پیامک بزنید
هم تعرفه ها و کیفیتشون عالیه و هم پاسخگوییشون
https://www.melipayamak.com/