خانهاخبار
گلکسی اس 10 با پنل نمایش Infinity-O توسعه می‌یابد

گلکسی اس 10 با پنل نمایش Infinity-O توسعه می‌یابد

گلکسی اس 10 پرچمدار بعدی سامسونگ است که در ابتدای سال 2019 معرفی می‌شود. تازه‌ترین خبرها درباره این گوشی حاکی از آن است که سازنده در توسعه آن از پنل نمایش Infinity-O که چند روز پیش معرفی کرد، استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۸/۲۰

سامسونگ پس از معرفی اولین پنل نمایش اینفینیتی در مارس سال 2017 میلادی حالا از سه مدل پنل نمایش تازه‌تر این سری رونمایی کرده و قرار است از آن‌ها در برخی از گوشی‌های آینده خود استفاده کند. براساس ادعای یکی از منابع اگاه در عرضه موبایل، یکی از این طراحی‌های سه گانه در توسعه ظاهری پرچمدار گلکسی اس 10 سازنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامسونگ چند روز پیش در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سان فرانسیسکو از سه مدل پنل نمایش اینفینیتی با بریدگی‌ حاشیه متفاوت پرده برداشت و اینگونه به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد از این طراحی‌های ظاهری تازه در گوشی‌های میان رده و همچنین پرچمدار خود بهره ببرد. در این میان مدل Infinity-O چیزی میان طراحی بدون حاشیه و طراحی با ناچ در نظر گرفته می‌شود چراکه شبیه حاشیه نیست و بریدگی کوچک گرد درون آن برای تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. تازه‌ترین گزارش‌ها درباره گلکسی اس 10 سامسونگ هم مدعی هستند که پرچمدار آینده سامسونگ با این پنل نمایش که اساسا می‌توان آن را بدون حاشیه قلمداد کرد توسعه می‌یابد. پنل نمایش تازه Infinity-O یک بریدگی گرد کوچک در گوشه بالا سمت چپ دارد که برای تعبیه دوربین سلفی و به اندازه لنز این سیستم طراحی شده است.

image

ماه گذشته شایعه شد که سامسونگ به دنبال پیدا کردن راهی برای توسعه نوعی پنل نمایش و تعبیه دوربین سلفی زیر آن است. با توجه به این شایعه، احتمال استفاده از پنل Infinity-O در گلکسی اس 10 کمی ناامید کننده به نظر می‎‌رسد. از طرفی تصمیم سازنده برای تعبیه این پنل احتمالا به وضعیت فعلی تکنولوژی توسعه یافته وابسته است. همان‌طور که منبع گزارش هم گفته، این مفهوم (تعبیه دوربین سلفی زیر پنل نمایش) هنوز کاملا تازه است و تعبیه فعلی آن روی دستگاه به ثبت تصاویر تار منجر شده. به همین خاطر مصرف کنندگان احتمالا در سال 2020 و در گلکسی اس 11 شاهد معرفی و ورود گوشی هوشمندی مجهز به تکنولوژی مذکور خواهند بود.

image

انتظار می‌رود که موارد دیگری هم در گلکسی اس 10 نسبت به نسل قبلی به روزرسانی شوند. پیش از هر چیز حسگر فیزیکی اثرانگشت با آن موقعیت نامناسبش در پنل پشتی حذف می‌شود و این بار شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش خواهیم بود. علاوه بر این گفته می‌شود که گلکسی اس 10 پلاس به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و همه مدل‌ها از پردازنده تازه با معماری 7 نانومتری قدرت می‌گیرند. در آخر سامسونگ در جهت افزایش فروش و جلب توجه کاربران تصمیم گرفته است تا این سری پرچمداران تازه را در 6 رنگ مختلف روانه بازار کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۷/۸/۲۰
خیلی بعیده این شکلی باشه