خانهاخبار
احتمال معرفی میان‌رده‌های Galaxy A70 و A90 سامسونگ با پنل نمایش Infinity

احتمال معرفی میان‌رده‌های Galaxy A70 و A90 سامسونگ با پنل نمایش Infinity

تازه‌ترین شایعه‌ها بعد از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به احتمال معرفی دو میان رده سطح بالا به نام‌های Galaxy A70 و A90 اشاره می‌کنند. گفته می‌شود که این دو گوشی از پنل نمایش Infinity-V یا Infinity-U بهره می‌برند و پیش از پرچمداران Galaxy S10 معرفی می‌شوند.
۱۳۹۷/۸/۱۹

بسیاری از کمپانی‌های چینی حالا بازار موبایل این کشور را تصاحل کرده‌اند و سامسونگ در تلاش است تا با تغییر استراتژی محصول خود بتواند دوباره سهم قابل توجهش را از بازار چین به دست آورد. علاوه بر این موضوع، غول تکنولوژی مذکور در نظر دارد تا طراحی ظاهری پرچمداران آینده خود را با رویکردی مدرن‌تر توسعه دهد و همچنین در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به پنل نمایش منعطف پیشرو شود.

از طرفی در حال حاضر مشخص نیست که رویکرد Infinity Display سامسونگ چه زمانی قرار است جامه واقعیت بپوشد و روانه بازار شود. پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ ممکن است که با طراحی بریدگی حاشیه Infinity-O توسعه یابد. در کنار این مدل سطح بالا هم انتظار می‌رود که دو گوشی هوشمند دیگر مجهز به بریدگی حاشیه در اشکال متفاوت و در خلال اولین ماه‌های سال 2019 رسما رونمایی شوند.

image

الدر مورتازین، افشاگر و خبرنگار معتبر روسی، ادعا می‌کند که گوشی‌های Galaxy A70 و Galaxy A90 درواقع اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهند بود که در فوریه 2019 با طراحی ناچ و پنل نمایش‌های تازه اینفینیتی سازنده به بازار معرفی می‌شوند.

 بازه زمانی مذکور در این شایعه تازه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد؛ چراکه انتظار می‌رود پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ تا ماه مارس حتما عرضه شوند اما باید یادآور شویم که Galaxy A8 و A8 Plus مدل 2018 هم در ابتدای سال جاری با فاصله کوتاهی از پرچمداران Galaxy S9 و S9 Plus رونمایی شدند.

گوشی‌های Galaxy A8 و A8 Plus با توجه به استانداردهای ابتدای سال 2018 گوشی‌‌هایی توانمند با طراحی ظاهری زیبا به نظر می‌رسیدند. پس از آن در ماه‌های اخیر شاهد معرفی Galaxy A7 و A9 مدل 2019 بودیم که طراحی‌شان نسبت به دوگانه قبلی مدرن‌تر و تکامل یافته‌تر شده بود اما همان‌طور که از نام این گوشی‌های تازه هم برمی‌آید، دو مدل Galaxy A70 و A90 احتمالا در سطح بالاتری از خانواده میان رده‌های Galaxy A قرار می‌گیرند.

image

به نظر می‌رسد که بن جسکین، طراح مفهومی و افشاگر، اطلاعاتی درباره این دو گوشی مرموز در اختیار داشته باشد. گفته می‌شود که سامسونگ در روند توسعه این دو مدل قادر نخواهد بود همه حاشیه‌ها را حذف کند و از رویکرد نوین New Infinity که آن را چند روز پیش در خلال کنفرانس توسعه دهندگان معرفی کرد، بهره ببرد. به جای این رویکرد کاملا بدون حاشیه انتظار می‌رود که Galaxy A70 و A90 به پنل‌های Infinity-O، Infinity-V یا Infinity-U مجهز شوند اما در این باره هم مطمئن نیستیم. رقم مشخصی درباره قیمت نهایی عرضه این دو میان رده سطح بالا در دست نیست اما الدر مورتازین معتقد است که به قیمت منطقی و مناسبی عرضه خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۱
داری اشتباه میزنی اون هنگ جیه که آشغال میزنه نمونه اش صفحه نمای شآشغال واسه حبابی میت 20 پرو

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۱
ما کی چیزی نشنیدیم که گوشی های آیفون x جمع آوری بشه اگه مشکل داشت شک نکن صفحه نمایش های آیفون های جدیدشو نمیداد سامسونگ بزنه
فعلا هنگ جی صفحه نمایش یک بار مصرف زده واسه حبابی چینی دارن گوشی هاشو از بازار جمع میکنن چه گندی زد به حبابی خخخخخخخخخخخ

salim

۱۳۹۷/۸/۲۰
نه صفحه های سامهنگ خوبه که برا اپل ساخت از بدوم ورود به بازار گوشی ایکس اس مکس مشکله صفحه داشت تا الان که اپل به صورت رسمی فراخوان تعویض و تعمیر گوشی رو صادر کرد

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۰
جنس چینی کیفیت نداره همین میت 20 پرو که پرچمدار هواویه صفحه نمایشش نیومده خراب شده

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۰
infinity v از بقیه بهتره