خانهاخبار
سامسونگ درصدد عرضه مدل سفید رنگ گلکسی نوت 9 برای کریسمس

سامسونگ درصدد عرضه مدل سفید رنگ گلکسی نوت 9 برای کریسمس

گلکسی نوت 9 یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. سامسونگ برای این گوشی رنگ‌های متنوعی را در نظر گرفته اما اکنون خبر رسیده که این گوشی با رنگ جدید دیگری نیز تولید خواهد شد.
۱۳۹۷/۸/۱۷

تقریبا 50 روز تا جشن کریسمس باقی مانده است و سامسونگ تصمیم گرفته با تولید نسخه سفید رنگ پرچمدار قدرتمند خود به استقبال این جشن و فصل زمستان برود. برای کسانی که میلاد حضرت مسیح را گرامی می‌دارند و در آن هدایایی خاص برای عزیزان خود تهیه می‌کنند، تطبیق رنگ گلکسی نوت 9 با فصل سرد زمستان می‌تواند خبر خوبی باشد.

نکته مهم در رابطه با این تصمیم سامسونگ این است که رنگ سفید باری دیگر به محصولات سری نوت این کمپانی باز خواهد گشت. متاسفانه، ایوان بلاس که قابل اعتماد‌ترین و مطمئن‌ترین منبع در حوزه اخبار تکنولوژی‌های مربوط به موبایل است، تاکنون صحت رندرهای انتشار یافته را تایید نکرده است.

image

این تصاویر توسط یک منبع ناشناس منتشر شده‌اند، در نگاه اول، تصویر گلکسی نوت 9 بسیار واقع‌پذیر و طبیعی به نظر می‌رسد اما در اکثر اوقات این گونه رندرها بیشتر مفهوم ذهنی هستند تا اینکه مدل واقعی را به نمایش بگذارند.

اگر این تصاویر جدید از پرچمدار مجهز به قلم S Pen تایید شوند؛ باید از این پس این نسخه سفید رنگ را در کنار رنگ‌های مسی متالیک، بنفش، آبی اقیانوسی، مشکی و نقره‌ای شاهد باشیم.

از میان پنج نسخه‌ای که به آن‌ها در فوق اشاره کردیم، 4 نسخه هم‌اکنون موجود است و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. البته این تعداد رنگ برای یک گوشی هوشمند به نوعی رکورد محسوب می‌شود. البته گوشی آیفون 10 آر در حال حاضر در 6 رنگ مختلف از جمله سفید عرضه می‌گردد و از هم‌اکنون شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهند گوشی گلکسی اس 10 نیز در رنگ‌های متفاوتی وارد بازار خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ قرار نیست در رنگ سفید تولید شود، بلکه در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی، زرد، سبز و قرمز عرضه خواهد شد و طبق شایعات این رنگ‌ها به ثبت نهایی رسیده‌اند و دیگر تغییری در این لیست ارائه شده ایجاد نمی‌شود.

موضوعی که نباید فراموش کرد، این است که آخرین سری‌ گلکسی نوت که در رنگ سفید عرضه شده بود مربوط به سال 2015 و مدل نوت 5 می‌شود. گوشی‌های گلکسی اس 7، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 نیز نسخه‌ی سفید رنگ ندارد و عرضه نسخه سفید رنگ برای گلکسی نوت 9 می‌تواند تنوعی در سری پرچمداران سامسونگ ایجاد کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)