خانهاخبار
شواهدی که نشان می‌دهد نسل دوم AirPods اپل در راه است

شواهدی که نشان می‌دهد نسل دوم AirPods اپل در راه است

اپل موفق به کسب تاییدیه بلوتوث برای نسل دوم ایرپادهای خود شده است.
۱۳۹۷/۸/۱۶

در سال ۲۰۱۶، اپل پس از حذف کردن جک ۳.۵ میلی متری هدفون، تصمیم گرفت محصولی برای حل این موضوع با نام ایرپاد معرفی کند و اگرچه حذف این پورت همچنان مورد نارضایتی بسیاریست، ایرپاد به محصولی بسیار موفق تبدیل شد. حال پس از گذشت دو سال از رونمایی این محصول، بسیاری انتظار نسخه دوم را می‌کشند و بنابر گزارش‌های تازه، احتمالا این انتظار به زودی به پایان خواهد رسید. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

همانطور که گفتیم، کاربران مدت‌هاست که انتظار ایرپاد ۲ را می‌کشند؛ برخی تصور داشتند که ایرپاد جدید در یکی از دو رویدادهای اخیر اپل معرفی شود، اما همچنان خبری از آن‌ها نبود. حال امروز، اپل در سازمان Bluetooth SIG موفق به کسب تاییدیه‌ای برای دو محصول با کدهای A2031 و A2031 شده است. منبع اعلام کرده که احتمالا این دو کد مربوط به ایرپاد جدید اپل می‌شود که شایعات زیادی درباره‌اش منتشر شده است. علاوه بر این جزییات، گفته شده که ایرپاد اپل از بلوتوث ۵ برای مصرف بهینه باتری و عملکرد بهتر استفاده خواهد کرد.

image

بد نیست اشاره کنیم که گزارش‌های قبلی پیرامون ایرپاد ۲ به طول عمر باتری بیشتر، کیفیت صدای بهتر و سیری همیشه فعال مجهز خواهد شد؛ همچنین قابلیت شارژ بیسیم نیز بالاخره به این محصول جادویی اپل خواهد رسید. اصولا زمانی که یک محصول، تاییدیه بلوتپث را دریافت می‌کند به معنای آن است که رونمایی از آن بسیار نزدیک است، اما دو رویداد اصلی اپل دیگر به پایان رسیده، و شاید اپل تا ماه مارس سال آینده (فروردین سال ۹۸) برنامه‌ای برای رونمایی از این محصول نداشته باشد. ایرپادهای نسل اول اپل به لطف داشتن ویژگی‌هایی همچون نحوه اتصال سریع، طراحی جمع و جور بدون سیم، صدای مناسب، طول عمر باتری خوب به همراه کیس شارژ توانستند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. نظر شما  چیست؟ آیا شما هم مشتاقید تا ایرپادهای جدید اپل را ببینید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)