خانهاخبار
اطلاعات جدید از حسگر اثرانگشت گوشی بدون حاشیه Galaxy A8s سامسونگ

اطلاعات جدید از حسگر اثرانگشت گوشی بدون حاشیه Galaxy A8s سامسونگ

میان رده سطح بالای بعدی سامسونگ Galaxy A8s نام دارد و قرار است با صفحه نمایش بدون حاشیه و بریدگی کوچکی به اندازه لنز دوربین سلفی معرفی شود. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که Galaxy A8s علی‌رغم طراحی بدون حاشیه از حسگر اثرانگشت زیر پنل بهره نمی‌برد.
۱۳۹۷/۸/۵

تلاش سامسونگ برای احیای بخش موبایلش دیدنی است و به خوبی هم توسط کاربران در سرتاسر دنیا درک می‌شود. از طرفی به نظر می‌رسد که مهم‌ترین گوشی آینده این سازنده کره‌ای در ابتدای سال 2019 و تحت عنوان Galaxy A8s معرفی شود.

کمپانی سامسونگ دو روز پیش در خلال برگزاری مراسم رونمایی از گوشی‌های Galaxy A6s و Galaxy A9s در چین به گوشی هوشمند دیگری به نام Galaxy A8s با طراحی کاملا بدون حاشیه و تنها یک بریدگی بسیار کوچک برای تعبیه دوربین سلفی اشاره کرد. به جز این اطلاعات، در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره گوشی مذکور توسط سازنده منتشر نشده است و همه آنچه درباره‌اش می‌دانیم درواقع شایعه‌هایی هستند که در روزهای اخیر منتشر شده‌اند. برای مثال یکی از افشاگران معروف دنیای مجازی به نام استیو همرستوفر تأیید کرده است که Galaxy A8s در حداقل سه نسخه با رنگ‌های آبی، سبز و نقره‌ای روانه بازار می‌شود. علاوه بر این موضوع و همچنین برخلاف ترند تازه استفاده از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش به نظر می‌رسد که میان رده سطح بالای تازه سامسونگ از این ویژگی بهره نبرد.

image

براساس اطلاعات تازه، Galaxy A8s اولین گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ است که به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 مجهز می‌شود. هنوز میزان دقیق رم و حافظه داخلی این گوشی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری آن معادل 3000 میلی آمپر ساعت باشد. همچنین انتظار می‌رود که Galaxy A8s به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز شود و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید 9.0 پای باشد.

احتمالا با طراحی بریدگی حاشیه در شکل معمولش که اصلا هم کوچک نیست و همچنین طراحی ناچ قطره‌ای آشنا هستید. حالا ظاهرا نوبت به ترند تازه‌تری به نام ناچ شبنمی رسیده که از هر دو بریدگی مذکور کوچک‌تر است و به شکل دایره‌ای بسیار کوچک به اندازه لنز دوربین سلفی طراحی می‌شود. Galaxy A8s نمونه اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که ظاهرا با همین ترند توسعه یافته و همچنین پیش بینی می‌شود که بریدگی حاشیه در پرچمداران سطح بالای گلکسی اس 10 هم به همین شکل نهایی شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ وعده داده است که از این به بعد مشخصات سطح بالای گوشی‌های پرچمدار خود را در گوشی‌های میان رده هم به کار خواهد برد و معرفی این قابلیت‌های تازه دیگر به روال گذشته انجام نمی‌شود. پیش از این ویژگی‌های سطح بالا ابتدا در پرچمداران معرفی می‌شدند و به تدریج به میان رده‌ها راه می‌یافتند اما حالا ممکن است ابتدا در میان رده‌های تازه این سازنده کره‌ای شاهد رونمایی از قابلیت‌های سطح بالا مانند بریدگی شبنمی باشیم.

image

گواه ادعای ما درباره طراحی ظاهری Galaxy A8s تصویر زنده منتسب به محافظ صفحه آن است که روز گذشته منتشر شد و بار دیگر از تعبیه پنل نمایش بدون حاشیه‌ای با بریدگی کوچک به اندازه لنز دوربین سلفی خبر داد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی احتمالا در ژانویه 2019 عرضه می‌شود و بدین ترتیب حتی ممکن است در ماه دسامبر امسال شاهد رونمایی از آن باشیم. از طرفی اگر سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه جهانی این گوشی داشته باشد و Galaxy A8s منحصرا مخصوص بازار چین نباشد، احتمال دارد در خلال برگزاری کنفرانس بین المللی CES 2019 که در ژانویه سال آینده میلادی برگزار می‌شود شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۸/۷
جالبه