خانهاخبار
شیائومی Mi Mix 3 امتیاز خوب ۱۰۳ را در DxOMark کسب کرد

شیائومی Mi Mix 3 امتیاز خوب ۱۰۳ را در DxOMark کسب کرد

DxOMark پس از بررسی عملکرد دوربین تلفن هوشمند جدید شیائومی یعنی Mi Mix 3، امتیاز ۱۰۳ را به آن داده است.
۱۳۹۷/۸/۴

روز گذشته بود که شیائومی به طور رسمی از جدیدترین تلفن هوشمند خود به نام Mi Mix 3 رونمایی کرد. این محصول جدید ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد و مکانیزم کشویی بدنه دارد و قطعا از محصولات پیشرفته سال محسوب می‌شود. شیائومی تبلیغات زیادی برای Mi Mix 3 انجام داده و به ادعای آن‌ها، این محصول یکی از بهترین دوربین های موجود در میان تلفن های هوشمند را دارد. حال DxOMark که یک مرجع برای بررسی دوربین‌های موبایل است، امتیاز ۱۰۳ را به این تلفن هوشمند اعتا کرده است. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

بنابر گفته DxOMark، تلفن هوشمند جدید شیائومی یعنی Mi Mix 3 دارای یکی از بهترین دوربین‌های موبایل است و از جهات زیادی مورد تایید این منبع معتبر قرار گرفته است. بنابر گفته این مرجع، سیستم فوکوس اتوماتیک در Mi Mix 3 بسیار دقیق بوده و این موضوع برای ضبط ویدیو و البته عکاسی صدق می‌کند. همچنین گفته شده که دامنه پویایی تصاویر و تعادل رنگ سفید بسیار دقیق بوده و دوربین دوگانه دستگاه قابل ثبت ویدیوها و تصاویر بسیار واضحی را دارد. البته وجود کمی نویز در تصاویر با شرایط نوری ضعیف و تصاویر پرتره غیر منسجم از مواردی است که DxOMark به آن اشاره داشته است. درنهایت امتیاز کلی درنظر گرفته شده برای Mi Mix 3 معادل ۱۰۳ است.

image

به بیانی دیگر، امتیاز ۱۰۸ برای عکاسی و ۹۳ برای ضبط ویدیو  برای مقایسه بهتر، بد نیست بدانید که iPhone Xs Max امتیاز ۱۰۵ و هواوی P20 Pro امتیاز ۱۰۹ را بدست آورده است. در واقع، Mi Mix 3 امتیازی مشابه به Galaxy Note 9 را به دست آورده است. درکل برای درک بهتر باید منتظر بررسی‌های بیشتری بود اما تا اینجای کار، مشخص است که شیائومی Mi Mix 3 در بحث عکاسی، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه در جلو، نمایشگر بدون حاشیه ۶.۴ اینچی اولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با ۶، ۸ و ۱۰ گیگابایت حافظه رم، بدنه شیشه‌ای و شارژ بیسیم و البته مکانیزم کشویی دستگاه اشاره کرد. نظر شما چیست؟ آیا با این توصیفات، می‌توان Mi Mix 3 را به عنوان یکی از محصولات برتر سال ۲۰۱۸ دانست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

S

۱۳۹۷/۸/۵
پس htc u12 که چندماه قبل معرفی شد و103 گرفت چی...
جی اس ام کاردرستی نمیکنی که بعضی گوشیهای قدرتمندوکمرنگ میکنی.

Sadegh

۱۳۹۷/۸/۴
به نظر گوشی ردیفی میاد. فقط اگه ساختار کشویی اش جنسش خوب باشه و با چند بار استفاده کند و خراب نشه عالیه . همچنین قیمت گذاری معقول تر نسبت به شرکت های دیگه این گوشی رو مورد توجه میکنه. فقط خدا کنه دلار بالا نره بتونم گوشی بخرم

keyhan

۱۳۹۷/۸/۴
5 ماه قبل از نوت 9 و 8 ماه قبل از ایفون جدید این یو12 پلاس بود که امتیاز 103 رو اورد و اینجا هییییییچ اشاره ای بهش نشد! مرسی جی اس ام