خانهاخبار
OnePlus 6T از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد

OnePlus 6T از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد

بنابر اطلاعات موجود در یک‌ فروشگاه، OnePlus 6T احتمالا دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی خواهد بود.
۱۳۹۷/۸/۳

از آنجایی که اپل قرار است مراسمی در تاریخ ۳۰ اکتبر برگزار کند، شرکت وان پلاس مجبور شده که رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی OnePlus 6T را یک روز به جلو بیاندازد. این تلفن هوشمند جدید وان پلاس قرار است نسخه‌ای تکامل یافته از OnePlus 6 باشد که در اوایل سال عرضه شد. اگرچه تا امروز اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت افزاری و طراحی به بیرون درز کرده است، فروشگاهی ادعا کرده که OnePlus 6T از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ موردی که در تلفن‌های هوشمند دیگر وان پلاس وجود نداشته است. در ادامه با ما همراه شوید. 

image

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، موردی است که برخی از شرکت‌ها به طور کامل نادیده می‌گیرند و اگرچه این ویژگی‌ شاید مشکلاتی به همراه داشته باشد، افزایش حافظه از طریق یک مموری کارت همیشه موردی مثبت در یک تلفن هوشمند است. وان پلاس تابحال در محصولاتش، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را قرار نداده است، اما بنابر اطلاعات موجود در یک فروشگاه که OnePlus 6T را در لیست محصولات آینده خود قرار داده، این محصول قرار است از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند که قطعا یک ویژگی مثبت برای آن محسوب خواهد شد.

OnePlus 6T از نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ برخوردار خواهد بود و در بالای صفحه، زبانه‌ای کوچک و به شکل قطره آی وجود دارد. در این زبانه بالای نمایشگر تنها یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین پشت دستگاه هیچ تغییری نداشته و شاهد دو دوربین ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی هستیم.

یکی از مهمترین تغییرات اعمال شده در OnePlus 6T، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت درون صفحه است. پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت حافظه رم، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری و پورت USB C از سایر ویژگی‌های این محصول خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا این محصول جایگزین مناسبی برای نسل‌های قبل خود است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پرهام

۱۳۹۷/۸/۳
به تاریخ ایران، کی رونمایی میشه؟