خانهاخبار
آی او اس 12.1 کیفیت و جزئیات سلفی را در آیفون XR و XS بهبود می‌بخشد

آی او اس 12.1 کیفیت و جزئیات سلفی را در آیفون XR و XS بهبود می‌بخشد

یکی از قابلیت‌هایی که از بدو ورود به آیفون‌های تازه‌وارد اپل گرفته شد، دوربین‌های جلوی آن بود. گویا اپل قصد دارد تا در نسخه بروزرسانی سیستم عامل خود، جواب محکمی به این انتقادات بدهد.
۱۳۹۷/۸/۱

از زمانی که آیفون XS معرفی شد، منتقدان زیادی از دوربین جلوی آن، به خصوص صاف کردن بیش از حد پوست در سلفی‌ها، ایراد گرفتند. فیلترهای زیباسازی که در گوشی‌های سامسونگ و دیگر برندهای اندرویدی دیده‌ایم اما اپل همیشه اصرار دارد که از آن‌ها استفاده نکند.

در هر حال، مشکلی است که وجود دارد، اما قرار است از بین برود. در طول بررسی آیفون XR، اپل به خبرنگار TheVerge گفته است که آی او اس 12.1، باگی را که در سیستم دوربین HDR هوشمند آیفون وجود دارد رفع می‌کند. در نتیجه، پس از بروزرسانی باید شاهد آیفون‌های 10 اس و 10 آری باشیم که دوربین جلویشان، تصاویر صاف و نرمی می‌گیرد.

image

HDR هوشمند، وقتی می‌خواستید سلفی بگیرید، از اساس فریم پایه اشتباهی را برای پردازش HDR انتخاب می‌کرد. گاهی اوقات، به جای انتخاب فریمی با سرعت شاتر کوتاه برای فریزکردن حرکت و حفظ جزییات، فریمی با سرعت شاتر بلند را برمی‌گزید. همچنین دوربین جلو، تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال ندارد، در نتیجه با همان سرعت شاتر، تصاویر تارتری را نسبت به دوربین عقب که لرزش‌گیر دارد، ثبت می‌کند. در نهایت، تصویری که از کار درمی‌آید، فاقد جزییات است.

همه این مشکلات در آی او اس 12.1 حل می‌شود زیرا قرار است هنگام گرفتن سلفی، فریم پایه شارپ‌تری را برای ادغام HDR انتخاب کند. آی او اس 12.1 اکنون در حالت بتا در دسترس است، پس تصور می‌کنیم به زودی منتشر شود و تغییرات را نهایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)