خانهاخبار
گوشی شیائومی Mi Mix 3 به قابلیت فیلم‌برداری 960 فریم مجهز می‌شود

گوشی شیائومی Mi Mix 3 به قابلیت فیلم‌برداری 960 فریم مجهز می‌شود

سری Mi Mix گوشی‌های شیائومی طرفداران خاص خود را دارند و شیائومی برای راضی نگه داشتن آن‌ها، این گوشی‌ها را با به‌روزترین فناوری‌ها را راهی بازار می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۲۹

یکی از اعضای انجمن XDA آخرین نسخه از نرم‌افزار دوربین شیائومی را بررسی کرده و توانسته چندین کد جالب را از آن استخراج کند. این کد‌ها نشان می‌دهد که یکی از گوشی‌های شیائومی با نام سری perseus از قابلیت اسلوموشن 960 فریم پشتیبانی خواهد کرد. مدل perseus هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود از مشخصات رده‌بالایی همچون پردازنده Snapdragon 845 بهره ببرد و نسخه 10 رابط کاربری MIUI در کنار اندروید پای بر روی آن اجرا خواهد شد. اکثر نشانه‌ها حاکی از این است که perseus همان Xiaomi Mi Mix 3 آتی خواهد بود.

image

Mi Mix 3 اولین گوشی‌ای نخواهد بود که از فیلم‌برداری 960 فریم پشتیبانی می‌کند؛ گوشی Sony XZ Premium سال گذشته و گوشی‌های گلکسی اس9، گلکسی اس9 پلاس و گلکسی نوت 9 دیگر دستگاه‌های اندرویدی هستند که به این قابلیت مجهز شده‌اند. گوشی‌های سامسونگ و سونی به لطف تراشه DRAM قرار گرفته در ماژول دوربین، می‌توانند فیلم‌برداری اسلوموشن 960 فریم را ارائه دهند زیرا این چیپست فریم‌های بیشتری را در خود ذخیره می‌کند. Huawei P20 Pro نیز از اسلوموشن 960 فریم بهره می‌برد اما در این گوشی از تکنیک الحاق فریم‌ها استفاده می‌شود که نتیجه حاصل از آن در حد انتظار نیست و کیفیت ویدئو را پایین می‌‌آورد. متاسفانه، بنا بر کد‌هایی که عضو XDA کشف کرده‌؛ این تکنیک بر روی گوشی Mi Mix 3 نیز استفاده خواهد شد.

با این حال، این گوشی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را با خود به همراه خواهد آورد. شیائومی روز گذشته اعلام کرد که این گوشی توانایی پشتیبانی از اتصالات 5G را خواهد داشت و در برخی از مدل‌ها به 10 گیگابایت از حافظه رم تجهیز خواهد گشت. از این گوشی در تاریخ 25 اکتبر در پکن رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)