خانهاخبار
پوشیدنی هوشمند Huawei Watch GT به همراه دستبند Band 3 Pro معرفی شد

پوشیدنی هوشمند Huawei Watch GT به همراه دستبند Band 3 Pro معرفی شد

هوآوی در مراسم خبری 16 اکتبر علاوه‌بر رونمایی از چهار گوشی رده‌بالا، ساعت‌هوشمند Watch GT را با سیستم‌عامل اختصاصی معرفی کرده است. همچنین دست‌بند هوشمند جدیدی با نام Band 3 Pro توسط این شرکت چینی ارائه شده است.
۱۳۹۷/۷/۲۵

در رویداد خبری اکتبر هوآوی که اخیرا برگزار شده است، شرکت چینی علاوه‌بر معرفی چهار گوشی جدید از سری «میت 20» محصولات پوشیدنی را نیز به نمایش گذاشته شده است. شرکت چینی ساعت‌مچی هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که Huawei Watch GT نامیده می‌شود و شارژدهی بالا دارد و همچنین قادر است تمامی فعالیت‌های روزانه شما را زیرنظر بگیرد.

image

آنچه Huawei Watch GT را نسبت به ساعت‌های هوشمند پیشین هوآوی متمایز می‌کند؛ عدم تجهیز این مدل به سیستم‌عامل Wear OS (یا اندروید ور) گوگل است. چینی‌ها از یک سیستم‌عامل اختصاصی برای ساعت‌هوشمند جدید خود استفاده کرده‌اند که البته این موضوع باعث شده است تا Huawei Watch GT به خوبی رقبای خود نباشد زیرا ویژگی‌های سیستم‌عامل اختصاصی هوآوی تنها بر سلامت معطوف شده است.

image

جدیدترین ساعت‌مچی هوشمند هوآوی از یک تراشه Cortex-M4 بهره می‌گیرد که شامل هسته‌های پردازشی کم‌مصرف و قدرت‌مند است. شرکت چینی ادعا می‌کند که در صورت عدم استفاده از قابلیت پایشگر ضربان قلب و GPS، شارژدهی ساعت‌هوشمند جدیدش به 30 روز می‌رسد؛ در صورتی‌که استفاده معقولی از GPS داشته باشید، شارژ باتری دستگاه تا دو هفته نیز ماندگاری دارد. همچنین در صورت استفاده مداوم از قابلیت GPS، پایشگر ضربان قلب و نمایشگر همیشه فعال، شارژدهی باتری تا 22 ساعت کاهش خواهد یافت که در مجموع بسیار مناسب است و کاربران را از شارژ ساعت‌‌مچی هوشمند خود در طول روز بی‌نیاز خواهد کرد. 

image

 

Huawei Watch GT ظاهری کلاسیک داشته و از دو دکمه برخوردار است؛ بدنه دستگاه از جنس فولاد ضدزنگ از نوع 316L بوده و دور نمایشگر از جنس سرامیک است. هوآوی ساعت‌هوشمند خود را در دو نسخه «کلاسیک» و «اسپورت» عرضه خواهد کرد؛ هر دو مدل تا فشار 5 اتمسفر در آب مقاومت دارند و به نمایشگر 1.39 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل مجهز شده‌اند. هوآوی برای این ساعت هوشمند از یک پایشگر ضربان قلب اپتیکال بهره برده و فناوری TruSeen 3.0 هوآوی با هدف کارآیی بیشتر در خواندن ضربان قلب شما و یادگیری آن در طول زمان، به‌کار گرفته شده است. مانند هر وسیله هوشمند دیگری، ساعت جدید Watch GT از GPS برخوردار است و می‌تواند فعالیت‌های روزمره شما را تحت‌نظر داشته باشد؛ همچنین برنامه Health Assistant برای ساعت‌هوشمند هوآوی درنظر گرفته شده است که به شما برای فعالیت‌های ورزشی مختلف کمک خواهد کرد. 

image

دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch GT عبارتند از ارتفاع‌سنج، قدم‌شمار و پایشگر خواب. شرکت چینی برای نسخه «کلاسیک» ساعت هوشمند جدیدش قیمت 249 یورو را درنظر گرفته است؛ همچنین مدل «اسپورت» با قیمت 199 یورو راهی بازار خواهد شد. 

image

جدا از ساعت‌هوشمند جدید، هوآوی همچنین از مچ‌بند هوشمند رونمایی کرده است که Band 3 Pro نامیده می‌شود؛ این دست‌بند هوشمند تنها 99 یورو قیمت دارد و به نمایشگر 0.95 اینچی لمسی از نوع AMOLED مجهز شده است و حسگر سنجش ضربان قلب دارد. ضمن اینکه Band 3 Pro به GPS مجهز شده است و مانند ساعت‌هوشمند جدید هوآوی، قادر است تا فشار 5 اتمسفری در آب مقاومت نماید. پایش فعالیت‌های کاربران از دیگر ویژگی‌هایی است که هوآوی برای مچ‌بند هوشمند Band 3 Pro درنظر گرفته. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)