خانهاخبار
هر آنچه باید از Red Dead Redemption 2 بدانیم!

هر آنچه باید از Red Dead Redemption 2 بدانیم!

کمپانی راک استار روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) نسخه‌ی دوم بازی محبوب Red Dead Redemption را برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد کرد. اما این نسخه نسبت به نسل قبل چه تغییراتی دارد و ویژگی‌های جدید اضافه شده به آن چیست؟
۱۳۹۷/۷/۲۰

اگرچه نام راک استار همیشه سری بازی‌های GTA را به یاد می‌آورد، اما نمی‌توان موفقیت چشمگیر Red Dead Redemption را انکار کرد. نسل اول این بازی به محبوبیت بالایی دست یافت و پس از عرضه‌ی آن، طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر نسخه‌ی دوم بودند. سرانجام، این نسخه روز هشتم آبان برای کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. اما به تازگی اطلاعاتی از حال و هوای Red Dead Redemption 2 منتشر شده است که به آن‌ها می‌پردازیم:

بر خلاف سری بازی‌های GTA، سری Red Dead طبیعت آمریکا را به رخ می‌کشد: این یعنی آسمان صاف شب با ستاره‌های درخشان، کمپ زدن و آتش و ... . همچنین تفنگداران، هفت تیرکش‌ها و سارقان نقاب‌دار را می‌بینیم. البته این مجموعه دنیای وسیع‌تری از داستان‌های غرب وحشی را شامل می‌شود و داستان کابوی‌ها، سارقین و سیر تکامل جامعه‌ی آمریکایی را نیز روایت می‌کند.

image

یک حماسه‌ی آمریکایی: راک‌ استار داستان بازی را به عنوان یک حماسه‌ی غیرقانونی که در قلب سرزمین‌های وسیع آمریکا اتفاق می‌افتد طراحی کرده است. بازی در سال ۱۸۹۹ روایت می‌شود و تمامی المان‌های تمدن آمریکا در آن زمان، مانند راه آهن سراسری کاملا در Red Dead Redemption 2 به تصویر کشیده شده‌اند.

image

Van der Linde Gang: شما در این بازی عضو یک دسته به نام Van der Linde Gang هستید که شخصی به نام دوک ون در لیند ریاست آن را بر عهده دارد.

image
image

شخصیت اصلی: برخلاف آخرین نسخه‌ی موجود از GTA که داستان حول محور سه شخصیت اصلی (مایکل، فرانکلین و ترور) بود، در نسخه‌ی دوم RDR فقط یک شخصیت حضور دارد: آرتور مورگان

image

نسخه ی دوم فلاش بک است: داستان این نسخه حوادثی را روایت می کند که پیش از نسخه ی اول بازی اتفاق افتاده است. در این نسخه دار و دسته‌ی ون در لیند را مشاهده خواهیم کرد که با سرقت و نزاع در سرزمین وسیع و سر سخت آمریکا به دنبال راهی برای بقا می‌گردند. راه نجات برای این گنگ به دو مفهوم خلاصه می‌شود: دستبرد و سرقت، همیشه در حال فرار بودن.

image
image

همیشه در سفر: Red Dead Redemption 2 دربرگیرنده‌ی ماجرای یک سفر است. گنگ ون در لیند در حال سفر از مکانی به مکان دیگر است و در این بین در توقف‌هایی که دارد، کمپ‌هایی نیز برپا می‌کند که جلوه‌های بصری زیبایی دارد؛ مانند به تصویر کشیدن طبیعت شب یا گفتگوی اعضا با هم دور آتش.

image

فضا و محیط: مانند سرزمین واقعی آمریکا در آن دوران، بازی نیز زمین‌های خالی بسیاری دارد و تنها تعداد محدودی شهر با حال و هوای آن دوران دیده می‌شود که این حس را القا می‌کند که بازی با الهام از فیلم‌های جان وین ساخته شده است.

image
image

فقط یک شهر بزرگ و مدرن می‌بینیم: یک شهر مهم و بزرگ در این نسخه وجود دار که مدلی از نیو اورلئان است و ظاهر خیره کننده‌ای دارد.

image

باز هم جهان‌باز راک‌ استار: با توجه به این که راک استار می‌خواهد RDR 2 یک بازی جهان باز (اوپن ورلد) واقعی باشد، نهایت تلاش خود را برای تحقق آن به کار گرفته است. شما می‌توانید یک دنیای غیر معمولی و جذاب را انتظار داشته باشید که در آن اتفاقات جالبی رقم می‌خورد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • می‌توانید با هر یک از شخصیت‌هایی که می‌بینید حرف بزنید؛ فرقی ندارد گاری‌چی باشد یا فردی با لباس چارلی چاپلین در مهمان‌خانه.
  • در سالن نمایش می‌توانید احساسات مختلفی نسبت به اجرا نشان دهید: تشویق، تمسخر یا حتی نارضایتی و پس گرفتن پول.
  • شخصیت‌ها حافظه دارند و اعمال شما را به خاطر می‌سپارند و در ملاقات‌های بعدی با توجه به آن رفتار می‌کنند.
  • خرید قانونی بلیت قطار برای سفر یا درخواست از گاری‌ها برای رساندن شما بدون نیاز به خشونت!
  • واکنش شخصیت آرتور به دمای هوا با دستکاری پوشش خود!
  • حتی گفته می‌شود که با توجه به جنسیت اسب نحوه‌ی صحبت کردن آرتور با او تغییر می‌کند.
  • برخی صحنه‌های زیبای نسخه‌ی اول بازی که طبیعت شگفت انگیز محیط اطراف را در حین اسب سواری به نمایش می‌گذاشت، در نسخه‌ی دوم نیز دیده خواهد شد.

در واقع Red Dead Redemption 2 تلاشی است تا سبک جدیدی از گیم پلی اوپن ورلد را ارایه کند. ما می‌توانید به جای خشونت مرگباری که در سری GTA اعمال می‌کردید، این بار از ابزارهایی مانند تهدید یا تغییر اوضاع استفاده کنید. دنیایی که این بار تجربه خواهید کرد تفاوت‌هایی با پروژه‌های دیگر کمپانی سازنده خواهد داشت. البته دانستی‌های زیادی درباره‌ی این بازی باقی مانده است که باید منتظر باشیم تا پس از عرضه و بازگشت به دنیای Red Dead Redemption  به آن‌ها پی ببریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۲۶
این خیلی نامردیه ک برای رایانه نمیاد!

sajjad

۱۳۹۷/۷/۲۲
داداش فرق ما با پولدارا همینه دیگه.. با همین سطح توقع بری جلو، چن سال دیگه میخوای پورش سوار شی.هرچیزی برای یه سطحی ساخته شده..زورتو بزن ولی توقعتم بیار پایین، اینطوری خودت راحتی!

M

۱۳۹۷/۷/۲۱
حاجی مقاله چرت و پرتی رو نوشتی . فک کردم یه توضیح جامع و مختصر دادی

صادق

۱۳۹۷/۷/۲۱
انقدر تعریف میکنید و ما گیمرا هم فقط منتظر معرفی بازی هستیم ، ولی چه کنیم ک وقتی بازی بیاد توی ایران با این قیمتا باید ماه ها صبر کنیم و فقط بررسی بازی و ویدیو گیم پلی ازش ببینیم و حسرت بخوریم.عاخه من جوون 23 ساله وقتی ماهی 1.144.000 تومن حقوق یک ماه رو میگیرم چجوری 800 تومن پول دیسک بازی بدم ؟هکی بخوای نصب کنیم که حدود 100 پول بی زبون باید بدی پول دو روز و نصفی کار کردن رو که هم ممکنه بازی قفل بشه هم آنلاین که اضن لذت بازی به آنلاینشه نمیتونی بازی کنی ، کپی بریزیم ک باز داستانای خودشو داره .پی سی گیم بخوای ببندی باید حداقل 10 تومن بسرفی که تازه بازیو راحت بیاره نه با گرافیک بالا. از اون طرف نسل جدید بازیا یعنی واقعیت مجازی که با توجه به خرج بازی و سیستم مورد نیاز و قیمت خود دستگاه رویاست واسمون ، گیم نتای واقعیت مجازی ام ک ساعتی 80 آدمو خالی میکنن ، یعنی من دو روز از 8 صبح تا 6 عصر که کار کنم میتونم فقط یک ساعت واقعیت مجازی بازی کنم. من که تاحالا 5 سال جوونی کردن از خدا طلب کارم.