خانهاخبار
تبلت ارزان Honor Tablet 5 در راه است

تبلت ارزان Honor Tablet 5 در راه است

آنر قصد دارد 11 اکتبر (19 مهر) رویداد تازه‌ای برگزار کند. گفته می‌شود علاوه بر گوشی Honor Play 8C همچنین شاهد رونمایی از یک تبلت تازه تحت عنوان MediaPad T5 خواهیم بود. این تبلت ارزان حدودا 150 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۷/۱۷

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، روز گذشته رسما تأیید کرد که قصد دارد 11 اکتبر (19 مهر) رویداد تازه‌ای را در پکن برگزار کند و در خلال آن از گوشی هوشمند تازه‌اش تحت عنوان Honor Play 8C پرده بردارد. این گوشی جانشین Honor Play 7C به شمار می‌رود و انتظار می‌رود که به قیمت حدودی 1000 یوان معادل 144 دلار به بازار راه یابد. پوستر منتسب به این گوشی Honor Play 8C را با صفحه نمایش مجهز به ناچ به نمایش گذاشته است و همچنین به نظر می‌رسد که آنر سایر قسمت‌های حاشیه‌ای آن را هم باریک‌تر کرده باشد. علاوه بر این شعار Charging Up در پوستر دیده می‌شود که ممکن است به تعبیه باتری بزرگی با ظرفیت و دوام بالا در این گوشی اشاره داشته باشد. این گوشی همچنین قرار است با الهام از پرچمدار قبلی هوآوی به نام P20 Pro در نسخه‌هایی با طراحی رنگی گرادیان معرفی شود. این خبرها چند روزیست که دائما در فضای انلاین توسط خبرگزاری‌های متفاوت منتشر می‌شوند اما حالا متوجه شده‌ایم که محصول هوشمند دیگری هم قرار است در کنار Honor Play 8C در همان تاریخ رونمایی شود. این تبلت تازه Honor Tablet 5 یا Honor MediaPad T5 نام دارد.

قرار است کیفیت پخش صوتی یکی از مهم‌ترین نکات و ویژگی‌ها در تبلت تازه MediaPad T5 آنر باشد. گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند از بلندگوهای دوگانه و Histen 5.0 با پشتیبانی از تکنولوژی تیونینگ Harman Kardon بهره می‌برد. در این رابطه همچنین باید به Huawei MediaPad M5 اشاره کنیم که چند ماه پیش با بلندگوهای دوگانه و تیونینگ Harman Kardon معرفی شد.

image

 

با توجه پوستر پیش رو تبلت Honor MediaPad T5 با پنل پشتی یک تکه از جنس فلز طراحی شده است و از صفحه نمایش 2K پشتیبانی می‌کند. متاسفانه به پردازنده این دستگاه اشاره نشده است و نمی‌دانیم قدرت پردازش آن چگونه خواهد بود اما حدس می‌زنیم آن را به چیپست HiSilicon Kirin 970 مجهز کند.

تبلت Honor MediaPad T5 از تبلت MediaPad M5 ارزان‌تر خواهد بود. برای مقایسه باید بگوییم که تبلت مذکور از برند هوآوی 2088 یوان معادل 301 دلار قیمت دارد و پیش بینی می‌شود T5 آنر به قیمت 144 دلار روانه بازار شود. علاوه بر این انتظار می‌رود که تبلت هوشمند تازه آنر رقیب سرسختی برای Xiaomi Mi Pad 4 باشد. این تبلت توانمند در حال حاضر به قیمت 202 دلار در بازار به فروش می‌رسد. اطلاعات تکمیلی در این باره تا روزهای آینده رسما منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)