خانهاخبار
نسخه بروز شده نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

نسخه بروز شده نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

به گزارش وال استریت ژوزنال، نینتندو درپی عرضه نسخه بروز شده نینتندو سوییچ است.
۱۳۹۷/۷/۱۵

حدود یک سالی از عرضه کنسول بازی نینتندو سوییچ می‌گذرد. این کنسول بازی به لطف عناوین جذاب خود در کنار سخت افزاری نوآورانه، توانست که نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کند. حال منبع معتبر وال استریت ژورنال به نقل از برخی افراد فعال در نینتندو، اعلام کرده که این شرکت قصد دارد در نیمه دوم سال آینده، نسخه‌ای بروز شده از کنسول بازی نینتندو سوییچ را به بازار عرضه کند. برای جزییات بیشتر در این باره، با ما همراه شوید. 

image

نینتندو در کارنامه خود، محصولات بروز شده بسیار زیادی دارد و عرضه نسخه بروز شده ای از نینتندو سوییچ اصلا دور از انتظار نیست؛ برای مثال، کنسول بازی 3DS شاهد ۴ مدل دیگر پس از خود بود و هرکدام در زمینه طراحی، عملکرد و موارد این‌چنینی تغییراتی به همراه داشتند. گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که این کنسول بازی به احتمال زیاد در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد و اگرچه این گزارش به ویژگی‌های جدید اشاره‌ای نداشته، اما گفته شده که بهبود در بخش نمایشگر یک مورد بسیار محتمل است.

درحال حاضر، نینتندو سوییچ از یک نمایشگر ۷ اینچی 720p استفاده می‌کند که نمایشگری نسبتا مناسب است اما بهترین کیفیت را ندارد و برای همین، دیدن نمایشگری با کیفیت بیشتر، رزولوشن بالاترو البته رنگ‌های زنده‌تر در نینتندو سوییچ جدید رضایت بخش خواهد بود. اصولا اضافه کردن نمایشگری بهتر، مصرف باتری و انرژی بیشتری را در پی دارد و شاید باتری و پردانزده دستگاه نیز دستخوش تغییراتی شوند. نینتندو سوییچ کنسولی کاملا موفق است و حتی سخت افزار آن نیز به خوبی عمل می‌کند، اما احتمالا تا نیمه دوم سال میلادی آینده، نسخه جدیدی از این کنسول را خواهیم دید. نظر شما چیست؟ شما دوست دارید در نسخه بروز شده نینتندو سوییچ چه ویژگی‌هایی ببینید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)