خانهاخبار
سری‌های Galaxy F و Galaxy M جایگزین سری Galaxy J سامسونگ می‌شوند

سری‌های Galaxy F و Galaxy M جایگزین سری Galaxy J سامسونگ می‌شوند

سامسونگ قصد دارد تولید سری میان رده‌های Galaxy J خود را متوقف و به دنبال آن با پیش گرفتن نوعی استراتژی تازه چند سری متفاوت دیگر را معرفی کند. گفته می‌شود سری‌های Galaxy M و Galaxy F از این قبیل سری‌های تازه هستند و اولین گوشی از سری Galaxy F احتمالا تا ماه آینده معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۲

یکی از منابع آگاه چینی روز گذشته گزارش کرد که سامسونگ قصد دارد چند سری گوشی تازه را جانشین میان رده‌های معروف Galaxy J کند. این سازنده درواقع قصد دارد استراتژی تازه‌ای را در زمینه موبایل اجرا کند و این برنامه تازه احتمالا فراتر از تنها تغییر نام گوشی‌های آینده خواهد بود. پیش از این هم گزارش شده بود که سامسونگ تصمیم دارد تولید میان رده‌های معروف Galaxy J را متوقف کند. این غول تکنولوژی چندی پیش دو میان رده Galaxy J4 Plus و Galaxy J6 Plus را از این سری معرفی کرد و به نظر می‌رسد که مدل‌های مذکور آخرین اعضای سری Galaxy J سامسونگ خواهند بود.

image

شاید این پرسش پیش آید که چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است؟ به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد روند تولید گوشی‌های سطح پایین خود را متوقف کند. همچنین گفته می‌شود که در استراتژی تازه محصول سامسونگ، قابلیت‌های سطح بالای پرچمدار هم در میان رده‌ها تعبیه می‌شوند و در آینده شاهد معرفی گوشی‌های میان رده سطح بالاتری خواهیم بود. بدین ترتیب انتظار می‌رود که مرز معین میان پرچمداران و میان رده‌های سامسونگ کم‌رنگ‌تر از همیشه شود و این غول تکنولوژی بتواند قدرتمندتر از قبل با رقیبان چینی خود در این بازار مهم به رقابت بپردازد. سازندگان چینی سال‌هاست که با عرضه گوشی‌های توانمند و ارزان قیمت توانسته‌اند بازار چین را تصاحب کنند و سامسونگ را به زانو درآورند. از طرفی سامسونگ استراتژی تازه‌ای در محصول تعریف کرده و امیدوار است با دنبال کردن این هدف بتواند سهم بیشتری از بازار موبایل چین کسب کند.

گفته می‌شود یکی از این سری‌های تازه تحت عنوان Galaxy M معرفی خواهد شد. البته پیش از این هم شاهد رونمایی گوشی هوشمند سامسونگ از این سری بوده‌ایم اما سال‌ها از آن زمان می‌گذرد و این سازنده ظاهرا تصمیم گرفته است تا سری Galaxy M را دوباره احیا کند. سری Galaxy M احتمالا جایگزین سری فعلی Galaxy ON می‌شود. Galaxy ON در حال حاضر عمدتا در بازار هند عرضه می‌شود و هنوز نمی‌دانیم که سری Galaxy M هم تنها محدود به این بازار خواهد بود یا خیر. انتظار می‌رود سامسونگ یک سری دیگر هم به نام Galaxy F یا Galaxy X معرفی کند و گوشی‌های هوشمند پرچمدارش با صفحه نمایش منعطف از همین سری روانه بازار شوند. اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو از برند سامسونگ ممکن است تا ماه آینده رسما معرفی شود اما امکان خرید این محصول خلاقانه احتمالا در سه ماه اول سال 2019 میسر خواهد شد.

تقریبا دو سال طول کشید تا مشخصات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حسگر اثرانگشت و دوربین اصلی چندگانه به گوشی‌های میان رده سری‌های Galaxy A و Galaxy J سامسونگ اضافه شوند. از طرفی این غول تکنولوژی حالا تصمیم گرفته است تا قابلیت‌های پیشرفته خود را به طور هم زمان روی پرچمداران و میان رده‌ها تعبیه کند و حالا Galaxy A7 (2018) را باید نمونه واضحی از این استراتژی تازه قلمداد کرد. Galaxy A7 (2018) که چندی پیش رسما معرفی شد، اولین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود که از دوربین اصلی با لنزهای سه گانه بهره می‌برد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)