خانهاخبار
تصاویر رسمی پرچمدار OnePlus 6T

تصاویر رسمی پرچمدار OnePlus 6T

تازه‌ترین تصاویر رندری منتسب به OnePlus 6T آن را در نماهای مختلف به نمایش می‌گذارند. این تصاویر متعلق به کمپین تبلیغاتی پرچمدار تازه وان پلاس هستند که قرار است 17 اکتبر (25 مهر) رسما معرفی شود.
۱۳۹۷/۷/۱۱

اولین تصویر زنده منتسب به پرچمدار OnePlus 6T هفته اخیر با نمایش بخشی از پنل پشتی این گوشی تازه چینی منتشر شد و همه شایعه‌ها را مبنی بر تعبیه دوربین اصلی سه گانه در مدل مذکور رد کرد. حالا رولاند کوانت، افشاگر معروف، تصاویر رندری باکیفیتی منتسب به طراحی نهایی پرچمدار تازه وان پلاس منتشر کرده است. این افشاگر مدعی شده است که تصاویر باکیفیت پیش رو درواقع متعلق به کمپین‌های رسمی تبلیغاتی گوشی OnePlus 6T هستند.

این تصاویر گوشی OnePlus 6T را در دو نسخه متفاوت از یک رنگ به نمایش می‌گذارند. این نسخه‌ها Midnight Black و Mirror Black نام دارند و هر دو مشکی هستند اما یکی از آن‌ها نمای آینه‌ای براق دارد و پنل پشتی در نسخه دیگر با روکش مات پوشانده شده است.

علاوه بر این همچنین می‌دانیم که OnePlus 6T از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. وان پلاس قبلا این قابلیت را در پرچمدار تازه خود تأیید کرده است و به نظر می‌رسد که در تلاش است تا OnePlus 6T را با پشتیبانی از این تکنولوژی نوین از سایر پرچمداران موجود بازار متمایز سازد.

در طراحی ظاهری OnePlus 6T همچنین باید به بریدگی حاشیه قطره‌ای و کوچک در قسمت بالای پنل نمایش اشاره کنیم. این طراحی ظاهرا از گوشی‌های اخیر برندهای Vivo و OPPO الهام گرفته شده است و سازنده با تعبیه آن در OnePlus 6T قصد دارد با پرچمداران قدرتمند دیگر ازجمله Google Pixel 3 XL و LG V40 ThinQ که از طراحی مشابه بهره می‌برند، رقابت کند.

براساس گفته کارشناسان و همچنین گزارش‌های متعدد این بریدگی بسیار کوچک می‌تواند تنها دوربین سلفی را در خود جای دهد. بدین ترتیب بلندگوی حاشیه به صورت بریدگی کوچکی در قسمت بین حاشیه و لبه گوشی درست بالای دوربین سلفی تعبیه شده است و به زحمت می‌توان در نگاه اول متوجه آن شد.

طراحی ناچ ترند پرحاشیه‌ای در سال اخیر بوده است و در حالی که بسیاری از کاربران طرفدارش هستند، بسیاری دیگر از آن متنفرند و ترجیح می‌دهند گوشی‌هایی که در طراحی آن‌ها بریدگی حاشیه به کار گرفته شده است را تهیه نکنند. البته ویژگی مهم دیگری هم وجود دارد که مطمئن هستیم حذف آن از گوشی OnePlus 6T بسیاری از کاربران را خشمگین خواهد کرد. گفته می‌شود جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی OnePlus 6T حذف شده است و این مورد را احتمالا باید یکی از نکات منفی درباره این پرچمدار تازه بدانیم. از طرف دیگر این پرچمدار از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED هم داشته باشد. پرچمدار OnePlus 6 پیش از این با صفحه نمایش 6.28 اینچی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی معرفی شده بود و ظاهرا هر دو مورد در نسل تازه بهبود یافته‌اند.

شایعه شده است که سایر مشخصات OnePlus 6T با ویژگی‌های OnePlus 6 یکسان طراحی می‌شود. بدین ترتیب پرچمدار تازه وان پلاس از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9.0 پای مجهز می‌شود و قرار است وان پلاس در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) رسما از آن پرده بردارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)