خانهاخبار
نام اصلی میان‌رده سطح بالای Galaxy P30 مشخص شد

نام اصلی میان‌رده سطح بالای Galaxy P30 مشخص شد

سامسونگ قرار است دو میان رده سطح بالای تازه را به زودی معرفی کند. این گوشی‌ها پیش از این تحت عناوین Galaxy P30 و P30 Plus در شایعه‌ها دیده شده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که سازنده تصمیم گرفته است آن‌ها را به نام‌های Galaxy A6s و A6s Plus معرفی کند.
۱۳۹۷/۷/۸

چندی پیش گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که سامسونگ یک گوشی تازه میان رده را به نام Galaxy P30 در دست توسعه دارد. در حالی که تصور می‌شد این غول تکنولوژی در نظر دارد تولید سری میان رده‌های Galaxy J خود را متوقف و سری Galaxy P را معرفی کند، حالا گزارش تازه‌تری منتشر شده است که ادعا می‌کند Galaxy P در کار نخواهد بود و آنچه تحت عنوان Galaxy P30 منتظرش بودیم، احتمالا Galaxy A6s نام گذاری می‌شود.

image

این گوشی حالا همچنین با شناسه SM-G6200 از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز گرفته و تصاویر آن هم منتشر شده است. علاوه بر SM-G6200 یا همان Galaxy A6s ممکن است شاهد رونمایی از یک نسخه پلاس هم باشیم. این مدل سطح بالا که پیش از این تحت عنوان Galaxy P30 Plus در خبرها دیده شده بود، حالا احتمالا Galaxy A6s Plus نامیده می‌شود. در اغلب گزارش‌های مرتبط به این موضوع اشاره شده بود که یکی از این گوشی‌های تازه به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود. باتوجه به انتشار تصاویر SM-G6200 توسط TENAA اینطور به نظر می‌رسد که Galaxy A6s همچنان به حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شود و احتمالا نسخه پلاس آن اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش باشد.

image

گوشی‌های میان رده تازه Galaxy A6s و A6s Plus قرار است با مشخصات فنی سطح بالا اما قیمت ارزان معرفی شوند تا سامسونگ بتواند مخصوصا در بازار چین با سایر سازندگان نامی و موفق این کشور رقابت کند. در تصاویر منتشر شده توسط TENAA همچنین دوربین اصلی دوگانه در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی دیده می‌شود. علاوه بر این به نظر می‌رسد که میان رده‌های مذکور مانند اغلب گوشی‌های مدرن از پنل‌های شیشه‌ای بهره ببرند و با فریم فلزی توسعه یابند.

مشخصات فنی Galaxy A6s (Galaxy P30)

این میان رده سطح بالا احتمالا به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD مجهز می‌شود. گفته می‌شود صفحه نمایش مدل استاندارد این دوگانه حداقل 6 اینچ است و از باتری 3300 تا 3500 میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برد.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ معمولا از پنل نمایش OLED بهره می‌برند اما این دوگانه تازه قرار است به پنل نمایش LCD مجهز شوند. از طرفی اگر شایعه تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مدل پلاس صحت داشته باشد، Galaxy A6s Plus احتمالا همچنان از پنل OLED بهره می‌برد و پنل LCD تنها در مدل Galaxy A6s طراحی می‌شود. انتظار می‌رود این دوگانه در تاریخ 11 اکتبر (18 مهر) در خلال رویداد تازه سامسونگ به نام 4X معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)