خانهاخبار
گوشی ردمی نوت 6 پرو شیائومی معرفی شد

گوشی ردمی نوت 6 پرو شیائومی معرفی شد

شیائومی در تایلند از میان‌رده جدید خود با نام تجاری ردمی نوت 6 پرو رونمایی کرده است؛ مدل مذکور از چهار دوربین و نمایشگر 6.26 اینچی استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۸

شرکت شیائومی، به‌تازگی از میان‌رده جدیدش با نام تجاری «ردمی نوت 6» پرده برداشته است؛ تایلند اولین بازاری خواهد بود که از گوشی جدید شیائومی میزبانی خواهد کرد. میان‌رده مذکور با قیمت 215 دلار به بازار عرضه خواهد شد و در سه رنگ مشکی، آبی و رز طلایی در دسترس قرار می‌گیرد.

image

در مقایسه با گوشی ردمی نوت 5 که ماه‌ها پیش عرضه شده، مهم‌ترین تغییر در طراحی میان‌رده ردمی نوت 6 پرو استفاده از بریدگی است؛ هرچند، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نسبتاً ضخیم است و شیائومی می‌توانست ضخامت آن‌را کاهش دهد. جدیدترین میان‌‌رده شیائومی نمایشگری 6.26 اینچی با رزولوشن FHD+، و نسبت ابعاد 19:9 دارد و به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر، شیائومی مدعی شده است که بیشتر از 86 درصد از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص یافته. جدا از بریدگی موجود در بالای صفحه‌نمایش، تفاوت دیگری میان‌رده ردمی نوت 6 پرو و نسل قبل وجود ندارد. شیائومی به طراحی رایج میان‌رده‌های شیائومی متعهد باقی مانده است؛ بخش میانی قاب پشتی از جنس فلز بوده و بالا و پایین آن‌را دو قسمت پلاستیکی هم‌رنگ احاطه کرده است. استفاده از پلاستیک در گوشی جدید شیائومی بدین منظور صورت می‌گیرد تا میان‌رده جدید چینی‌ها شارژدهی بهتری داشته باشد.

image

از نظر سخت‌افزار، تفاوت چشمگیری میان‌ ردمی نوت 6 پرو و نسل قبل وجود ندارد؛ شرکت چینی مجددا از پردازنده اسنپدراگون 636 کوالکام استفاده کرده است. البته اگر به دنبال گوشی با پردازنده اسنپدراگون 700 کوالکام هستید، بهتر است نگاهی به نسخه «لایت» شیائومی می 8 داشته باشید که طراحی بهتری نسبت به شیائومی ردمی نوت 6 پرو ارائه می‌دهد؛ هرچند قیمت آن نیز بالاتر از میان‌رده جدید شیائومی است. چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات میان‌رده جدید شیائومی ردمی نوت 6 پرو است. برای این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است که با توجه به نمایشگر FHD+ و پردازنده گوشی، شارژدهی قابل قبولی ارائه می‌دهد. جک هدفون نیز از میان‌رده ردمی نوت 6 پرو حذف نشده است.

image

به گفته‌ی شیائومی، ردمی نوت 6 پرو با یک‌بار شارژ کامل قادر است تا 8.5 ساعت به صورت مداوم فیلم 1080P پخش نماید؛ کاربران همچنین می‌توانند با یک‌بار شارژ کامل باتری، از گوشی جدید شیائومی به مدت 34 ساعت برای پخش موسیقی، 6 ساعت برای بازی یا 19 ساعت برای مکالمه استفاده نمایند. همان‌طور که گفته شد، شارژدهی بالا یکی از مهم‌ترین مزیت‌های گوشی ردمی نوت 6 پرو است که شما را از حمل یک پاوربانک بی‌نیاز خواهد کرد.

image

جدیدترین گوشی شیائومی در مجموع 4 دوربین دارد؛ دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش جای داده است که می‌تواند عکس‌های پرتره به ثبت برساند یا برای تشخیص چهره کاربران و آنلاک کردن دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. در قاب پشتی نیز از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی استفاده شده است؛ سنسور 12 مگاپیکسلی پیکسل‌هایی را با بزرگی 1.4 میکرومتر به ثبت می‌رساند و دیافراگم f1.9 دارد. ضمن اینکه سنسور اصلی از فوکوس دوگانه PD (تشخیص فاز) پشتیبانی می‌کند. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی دستگاه جای داده شده است. 

image

شما جی‌اس‌امی‌ها مشخصات گوشی ردمی نوت 6 پرو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali_micro_f

۱۳۹۷/۷/۱۳
گوشی عالی هست فقط از اینکه شیائومی پشت بیشتر گوشی های ميانرده رو یه شکل میزنه خوشم نمیاد