خانهاخبار
تیزر رسمی OnePlus 6T از حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش حکایت دارد

تیزر رسمی OnePlus 6T از حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش حکایت دارد

وان پلاس با انتشار اولین تیزر رسمی درباره گوشی هوشمند OnePlus 6T به قابلیت نوین تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش این پرچمدار اشاره کرد. انتظار می‌رود محصول مذکور در ماه اکتبر معرفی شود و از 6 گیگابایت رم بهره ببرد.
۱۳۹۷/۷/۸

کمپانی چینی وان پلاس روز گذشته اولین تیزر رسمی تبلیغاتی منتسب به پرچمدار تازه OnePlus 6T را منتشر کرد. این تیزر ویدیویی کوتاه به جز تأیید نام نهایی این گوشی هوشمند به احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش آن اشاره کرده است.

ویدیوی 6 ثانیه‌ای پیش رو درواقع انیمیشن کوتاهی است که سپری را با لوگوی T به نمایش می‌گذارد. همچنین عبارت کوتاه Unlock The Future به معنی " قفل آینده را بگشا" در این ویدیو دیده می‌شود. در آخرین لحظات هم نام OnePlus 6T به نمایش درمی‌آید تا بار دیگر اطمینان یابیم که تازه‌ترین پرچمدار وان پلاس قرار است تحت این عنوان معرفی شود. وان پلاس این ویدیوی کوتاه را در شبکه اجتماعی توییتر خود منتشر کرده و توییت کوتاه همراه آن هم جمله OnePlus 6T. It’s Coming است.

image

جای تعجبی وجود ندارد که وان پلاس هنوز تاریخ نهایی رونمایی از این گوشی تازه را رسما اعلام نکرده است. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از OnePlus 6T شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی مرتبطی با مفهوم شمارش معکوس باشیم.

وان پلاس همچنین مسابقه The LAB – OnePlus 6T Edition را هم معرفی کرده است. در این مسابقه 10 کاربر خوش شانس موفق می‌شوند پیش از رونمایی رسمی کار با OnePlus 6T را تجربه کنند. کاربران انتخاب شده می‌توانند دستگاه OnePlus 6T را برای بررسی دریافت کنند و نظرات خود را در این باره با جامعه مجازی کمپانی وان پلاس به اشتراک بگذارند.

image

پرچمدار OnePlus 6T قرار است با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش توسعه یابد و بریدگی حاشیه قطره‌ای بسیار کوچکی هم در قسمت بالای صفحه نمایش آن طراحی شود. گفته می‌شود این گوشی صفحه نمایش 6.41 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2340 دارد و اندروید 9.0 پای به عنوان سیستم عامل پیش فرض روی آن نصب می‌شود. گزارش شده است که وان پلاس پرچمدار تازه خود را به 6 گیگابایت رم مجهز می‌کند و ظرفیت باتری آن هم معادل 3700 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی هم مانند سایر پرچمداران مدرن با دوربین اصلی دوگانه معرفی می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که لنز اصلی آن حداقل 16 مگا پیکسلی باشد. علاوه بر موارد مذکور شایعه شده که وان پلاس جک هدفون 3.5 میلی متری را از تازه‌ترین گوشی خود حذف کرده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، شاهد رونمایی از OnePlus 6T با پورت ارتباطی USB Type-C بدون جک هدفون 3.5 میلی متری خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

r

۱۳۹۷/۷/۸
اون ویدیوئه چیه الآن؟