خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر رسمی پرچمداران Mate 20 هوآوی

تماشا کنید: تیزر رسمی پرچمداران Mate 20 هوآوی

تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی رسمی از پرچمداران Mate 20 هوآوی به اندازه ویدیوهای قبلی واضح نیست و هنوز نمی‌دانیم منظور سازنده از طراحی آن چیست. به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد در این تیزر ویدیویی به قابلیت مالتی تسکینگ در پرچمداران تازه خود اشاره کند.
۱۳۹۷/۷/۷

همچنان که به تاریخ رونمایی رسمی از پرچمداران تازه هوآوی نزدیک می‌شویم، تیزرهای رسمی بیشتری از آن منتشر می‌شود. هوآوی روز گذشته ابتدا یک تیزر درباره عملکرد پردازنده Kirin 980 در سری پرچمدار Mate 20 منتشر کرد و حالا تیزر ویدیویی تازه‌تری منتشر شده است که بیش از سایر تبلیغات قبلی نیاز به بررسی و تحلیل آن وجود دارد.

در این ویدیو می‌توانید پیانو نواختن یک نوازنده را در کنار حرکات سریع انگشتان دست یک کاربر روی دستگاه تایپ تماشا کنید. هنوز به درستی نمی‌دانیم که منظور هوآوی از انتشار این ویدیو چیست و در آن قصد دارد دقیقا به چه ویژگی‌هایی اشاره کند. به نظر می‌رسد نکته اصلی این ویدیو سرعت تایپ یا مالتی تسکینگ باشد اما نمی‌توان به طور قطع نظر داد چراکه در حال حاضر تنها می‌توان برداشت‌های شخصی خود را درباره این ویدیو ابراز کرد. همان‌طور که گفتیم، Mate 20 و Mate 20 Pro از پردازنده 7 نانومتری و سطح بالای HiSilicon Kirin 980 قدرت می‌گیرند و این پردازنده پرچمدار بدون شک در مالتی تسکینگ و سرعت عملکرد کلی سیستم بی نظیر خواهد بود.

دوگانه Mate 20 و Mate 20 Pro از نظر مشخصات داخلی تقریبا یکسان هستند اما تفاوت کوچکی در طراحی ظاهری‌شان دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که Mate 20 Pro سطح بالاتر باشد و به سیستم تشخیص چهره سه بعدی هم مجهز شود. هوآوی تلاش کرده است تا حاشیه‌های صفحه نمایش را در هر دو مدل پرچمدار تازه خود حذف کند اما گفته می‌شود که بریدگی حاشیه در مدل بزرگ‌تر به خاطر تکنولوژی پیشرفته سه بعدی بزرگ‌تر خواهد بود در حالی که انتظار می‌رود ناچ کوچک قطره‌ای در طراحی Mate 20 به کار رود. Mate 20 از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی نمی‌کند و تنها دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه در ناچ آن تعبیه می‌شوند. هر دو پرچمدار تازه هوآوی به دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شوند و از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برند. هوآوی تأیید کرده است که 16 اکتبر (24 مهر) از این پرچمداران تازه رونمایی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)