خانهاخبار
رنگ‌بندی پرچمدار میت 20 هوآوی، کهکشانی‌های سامسونگ را به چالش می‌کشد!

رنگ‌بندی پرچمدار میت 20 هوآوی، کهکشانی‌های سامسونگ را به چالش می‌کشد!

براساس یک گزارش جدید هوآوی احتمالا پرچمداران سری میت 20 را در نسخه‌ای با رنگ سبز ارائه خواهد داد؛ همچنین نسخه دیگری از میت 20 و میت 20 پرو با رنگ Twilight معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۳۰

شرکت هوآوی به‌زودی از پرچمداران جدید خود از خانواده میت رونمایی خواهد کرد؛ میت 20 و میت 20 پرو که جانشین میت 10 و میت 10 پرو می‌شوند، در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین ظاهرا شرکت چینی رنگ دیگری را برای پرچمداران آینده خود درنظر گرفته است که براساس اطلاعات به‌دست آمده، کهکشانی‌های سامسونگ را به چالش خواهد کشید!

image

رنگ Emerald Green گلکسی S6 Edge سامسونگ 

به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی درنظر دارد تا پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو را در مجموع در چهار رنگ مختلف ارائه دهد؛ به جزء رنگ آبی و مشکی که پیش‌تر به عرضه آن‌ها اشاره شده بود، جانشین میت 10 در یک رنگ دیگر نیز عرضه می‌شود که سبز تیره است. در حال‌حاضر جزئیات بیشتری از نسخه سبز رنگ گوشی هوآوی میت 20 به‌دست نیامده است اما احتمالا با رنگ Emerald Green گوشی گلکسی اس 6 اج رقابت خواهد کرد؛ سامسونگ برای اولین‌بار از رنگ سبز در سال 2015 برای پرچمدار Galaxy S6 Edge استفاده کرده بود. با وجود اینکه کاربران نسبت به این رنگ علاقه نشان دادند اما سامسونگ از رنگ سبز برای دیگر پرچمداران خانواده Galaxy S استفاده نکرد؛ هرچند گمان می‌رود خانواده Galaxy S10 شامل مدلی باشد که به رنگ سبز عرضه خواهد شد. 

همراه با رنگ مشکی، آبی و سبز که در بالاتر پیرامون آن صحبت کردیم، هوآوی تصمیم دارد تا سری میت 20 را به رنگ Twilight ارائه دهد؛ رنگ Twilight در واقع ترکیب دو رنگ آبی و بنفش است. البته در ابتدا که اعلام شده بود میت 20 و میت 20 پرو به رنگ آبی و مشکی عرضه خواهند شد و هیچ جزئیاتی پیرامون رنگ‌های دیگر آن که ترکیب دو رنگ مختلف هستند، به دست نیامد؛ گمان می‌رفت این رنگ‌بندی از پرچمداران هوآوی کنار گذاشته شده باشد اما با توجه به گزارش جدید، به نظر می‌رسد که این موضوع صحت ندارد.

image

رنگ Twilight هوآوی پی 20 پرو

براساس اعلام رسمی، هوآوی از پرچمداران سری میت 20 در تاریخ 16 اکتبر در انگلستان رونمایی خواهد کرد؛ سری میت 10 در آلمان معرفی شده‌ بودند و شرکت چینی برای رونمایی از خانواده P20 که شامل دو گوشی پرچمدار Huawei P20 و Huawei P20 Pro است، مراسمی را در پاریس، فرانسه تدارک دیده بود. پرچمداران هوآوی برای نیمه دوم سال 2018 از تراشه جدید Kirin 980 استفاده خواهند کرد؛ این چیپ‌ست که از فرآیند ساخت 7 نانومتری در توسعه آن استفاده شده، قدرت‌مندترین پردازنده‌ای است که هوآوی گوشی‌های هوشمند خود را به آن مجهز می‌کند. همچنین مانند Huawei P20 Pro، اعضای پرچمدار سری «میت 20» با دوربین سه‌تایی راهی بازار خواهند شد؛ چیشن سنسورهای دوربین در پرچمداران جدید هوآوی به صورت مربعی خواهد بود که میت 20 و میت 20 پرو را نسبت به نسل قبل یا حتی سری P20 متمایز می‌کند. ضمن اینکه شایعه شده است اعضای جدید سری «میت» با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش همراه خواهند بود؛ Huawei Mate 20 با بریدگی بسیار کوچک به شکل قطره آب معرفی می‌شود اما ضخامت ناچ میت 20 پرو به دلیل برخورداری از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، بیشتر خواهد بود. در مدل Mate 20 Pro که احتمالا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت، از یک نمایشگر با لبه‌های منحنی استفاده شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۷/۶/۳۱
حیف با این ارزش پول نمیشه سمتش رفت وگرنه ارزشش از 10 تا اپل 2018 بالاتره ♥

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۳۰
سایتِ رنگ‌رزی هوآوی، بهترین اوسا عَمَلِه‌ را داره?
حالا ببینید چه جواهری بده بیرون