خانهاخبار
به گفته جانی ایو، تغییرات اپل واچ سری ۴ کاملا قابل توجه است

به گفته جانی ایو، تغییرات اپل واچ سری ۴ کاملا قابل توجه است

طراح مشهور محصولات اپل، جانی ایو، در مصاحبه‌ای تازه ساعت هوشمند جدید اپل را مورد تمجید قرار داده است.
۱۳۹۷/۶/۲۵

روز چهارشنبه بود که اپل بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، از جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۴ رونمایی کرد. این چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل است و به نظر می‌رسد که با هرنسل که به جلو می‌رویم‌، مفهوم و کاربرد ساعت‌های هوشمند اپل بیشتر از گذشته مورد توجه عمومیت مردم واقع می‌شود. جانی ایو که نقش بسیار مهمی در شکل گیری اپل واچ از همان ابتدا را داشته، بارها از این محصول سخن گفته است و حالا در جدید ترین مصاحبه وی، او به تغییرات محسوس و قابل توجه در اپل واچ سری ۴  اشاره کرده که در ادامه به این صحبت‌ها خواهیم پرداخت. مانند همیشه، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، اولین نسل از اپل واچ در زمان عرضه خود هیاهوی بسیار زیادی را ایجاد کرد، اما پس از عرضه، بسیاری از کاربران درک واضحی از این محصول نداشتند؛ آیا این یک کامپیوتر کامل و جایگزین آیفون بر روی مچ دست است یا صرفا با یک وسیله جانبی بی کاربرد و تجملاتی در طرف هستیم؟ جانی آیو می‌گوید که اپل واچ سری ۴ نقش مهمی در نشان دادن کاربرد و تفکر اصلی پشت این محصول داشته و حال می‌توان بهتر فهمید که اصلا چرا یک کاربر باید ساعت هوشمند داشته باشد.  دلیل این موضوع، توجه بسیار زیاد اپل به مسائل سلامتی کاربر است و در واقع، اهالی کوپرتینو می‌خواهند اپل واچ سری ۴ را به عنوان یک محافظ برای شما و سلامتی شما نشان دهند. جانی آیو ادعا می‌کند که به لطف تغییراتی که تیم سازنده در اپل واچ سری ۴ ایجاد کرده، حال کاربران بیشتری به سوی این محصول سوق خواهند یافت . از این گذشته، جانی آیو‌”با تمام وجود” فکر می‌کند که اپل واچ سری ۴ محسوس ترین و مهمترین تغییرات ممکن را در مدت زمان طولانی از زمان عرضه نسل اول این محصول داشته است.

اگرچه بسیاری اپل واچ را همچنان وسیله جانبی آیفون می‌بینند ، اپل سعی دارد با ارائه ویژگی‌های تازه در بخش سلامتی و ازتباط سلولار، این تصور ذهنی کاربران را به طور کامل حذف کند؛ به هرحال ساعت‌های هوشمند از دسته‌ گجت‌های تازه  هتسند و به اندازه تلفن‌های هوشمند فراگیر نشده اند. جدا از صحبت‌های دیگر آیو، او بارها به این موضوع اشاره داشت که تغییرات ایجاد شده در این محصول کاملا محسوس هستند و اپل واچ را بیشتر از همیشه به عنوان یک نماد موفق در این دسته تبدیل خواهد کرد؛ هرچند اپل همیشه به دنبال فرصت برای بهبود این دسته از گجت هاست. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)