خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از ظرفیت باتری و مشخصات نوکیا 9

جدیدترین اطلاعات از ظرفیت باتری و مشخصات نوکیا 9

تصویر تازه‌ای منتسب به پرچمدار Nokia 9 منتشر شده و بار دیگر طراحی پنل پشتی آن را به نمایش گذاشته است. این گوشی سطح بالا از دوربین اصلی با لنزهای 5 گانه بهره می‌برد و ظرفیت باتری‌اش هم ظاهرا 4150 میلی آمپر ساعت است.
۱۳۹۷/۶/۲۵

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که پرچمدار بعدی HMD Global با شناسه TA-1094 و دوربین اصلی 5 گانه در دست توسعه قرار دارد. هنوز نام تجاری نهایی این گوشی هوشمند سطح بالا مشخص نشده است اما اغلب شایعه‌ها از آن تحت عنوان Nokia 9 یاد می‌کنند. تصویر تیزر  تازه‌ای منتسب به این گوشی منتشر شده است که علاوه بر تأیید طراحی پنل پشتی همچنین ظرفیت احتمالی باتری آن را هم به نمایش می‌گذارد.

این تصویر تازه گوشی Nokia 9 را تنها از نمای پشتی نشان می‌دهد. ماژول دوربین 5 گانه این پرچمدار تازه ظاهرا از لنزهای زایس بهره می‌برد که به شکل جالبی برای اولین بار در کنار هم چینش شده‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره پنل جلوی این گوشی در دسترس نیست و نمی‌دانیم نوکیا قرار است گوشی سطح بالای تازه خود را با بریدگی حاشیه توسعه دهد یا خیر.

image

همان‌طور که گفتیم، ظرفیت احتمالی باتری Nokia 9 هم در تصویر پیش رو ذکر شده است و به نظر می‌رسد که این گوشی قرار است با باتری غیر قابل تعویض 4150 میلی آمپر ساعتی معرفی شود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، Nokia 9 اولین گوشی برند نوکیا خواهد بود که به چنین باتری بزرگی با این ظرفیت مجهز می‌شود. حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی این گوشی دیده نمی‌شود و به همین خاطر ممکن است شاهد تعبیه حسگر مذکور زیر صفحه نمایش باشیم.

براساس گزارش‌های قبلی گوشی Nokia 9 به پنل نمایش 5.9 اینچی OLED مجهز می‌شود و از وضوح تصویر کواد اچ دی بهره می‌برد. علاوه بر این انتظار می‌رود که پرچمدار مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد و سیستم عامل اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی آن نصب شود.

کمپانی سامسونگ هم چند روز پیش سهوا نسخه‌های مختلف Nokia 9 را فاش کرد. باتوجه به این اطلاعات به نظر می‌رسد HMD Global قصد دارد Nokia 9 را در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت معرفی کند و جالب است که هر کدام از این کانفیگ‌ها در دو مدل با پشتیبانی از یک یا دو سیم کارت عرضه می‌شوند.

در حال حاضر نمی‌توان صحت تصویر فاش شده پیش رو را مورد تأیید قرار داد و همچنان باید به عنوان شایعه به آن نگاه کنیم. یک گوشی سطح بالا با شناسه TA-1094 اخیرا در پایگاه CMIIT چین دیده شد و همین موضوع باعث شد وجود پرچمدار Nokia 9 به اثبات برسد. پیش بینی می‌شود HMD Global در سه ماهه آخر سال 2018 از پرچمدار تازه Nokia 9 پرده بردارد.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)