خانهاخبار
تصاویری از سینی‌های سیم کارت آیفون ۶.۱ اینچی در ۵ رنگ منتشر شد

تصاویری از سینی‌های سیم کارت آیفون ۶.۱ اینچی در ۵ رنگ منتشر شد

تصاویری تازه منتشر شده که در آن به استفاده از دو سینی سیم کارت با رنگ‌های مختلف در آیفون ۶.۱ اینچی اشاره شده است.
۱۳۹۷/۶/۲۱

درست چند ساعت دیگر تا برگزاری مراسم اپل باقی نمانده و منابع مختلف همچنان درحال منتشر کردن اطلاعات و تصاویر مختلفی از آیفون‌های این شرکت هستند. همانطور که می‌دانید به نظر می‌رسد که اپل بالاخره قصد دارد که حداقل یک تلفن هوشمند جدید با پشتیبانی از دو سیم کارت مجزا را به بازار عرضه کند. منظور ما، همان آیفون ۶.۱ اینچی این شرکت است که احتمالا به لطف داشتن قیمتی مناسب تر از آیفون‌های جدید، کاربران بسیاری را به سوی خود سوق خواهد داد. حال امروز شاهد منتشر شدن تصاویری از سینی سیم‌کارت این دستگاه هستیم که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

image

همانطور که گفتیم، اپل قصد دارد که امسال یک آیفون ارزان قیمت ولی با مشخصاتی بسیار مناسب و شبیه به سری آیفون ۱۰ را عرضه کند و به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان است. در تصاویر منتشر شده شاهد دو سینی جداگانه برای سیم کارت هستیم که بر خلاف اکثر محصولات دیگر در یک قالب قرار نگرفته اند. احتمالا این موضوع به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خارج کردن کامل سیم کارت‌ها، در همان ابتدا سیم کارت مورد نظر را خارج کند. نکته بسیار قابل توجه در این تصاویر، رنگ استفاده شده در این سینی‌هاست. همانطور که در این تصاویر می‌بینید، ما شاهد رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، قرمز، آبی و یک رنگ جدید هستیم. جدا از رنگ قرمز و آبی پر رنگ که از نظر ما بسیار زیبا به نظر خواهد رسید، رنگ جدید به کار رفته در آیفون ۶.۱ اینچی، رنگی متمایل به قهوه‌ای و آبی است؛ این موضوع به معنای آن است که اپل احتمالا به جای استفاده از رنگ نارنجی، یک رنگ مایل به قهوه‌ای را برای این آیفون استفاده خواهد کرد.

آیفون ۵ سی اولین آیفون اپل بود که از رنگ‌های شاد و متنوع برخوردار بود و اگرچه تنوع رنگ در آیفون ۶.۱ اینچی اپل مناسب است، رنگ‌ها حالا بیشتر به تم تاریک تر نزدیک شده اند. درکل نمی‌توان به طور قطعی گفت که این رنگ‌ها، حتما در آیفون ۶.۱ اینچی اپل استفاده خواهد شد، اما از آنجایی که شایعات به استفاده از چنین رنگ‌هایی اشاره کرده اند، احتمال درست بودن تصاویر وجود دارد. نزدیک به ۴ ساعت دیگر تا مراسم اپل باقی مانده است، پس فراموش نکنید که جی اس ام را برای اخبار بیشتر دنبال کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)