خانهاخبار
احتمال معرفی آیفون 9 اپل در 5 رنگ مختلف

احتمال معرفی آیفون 9 اپل در 5 رنگ مختلف

تصاویری منتسب به صفحه آنلاین خرید گوشی آیفون 9 اپل منتشر شده است. در این تصاویر اطلاعات مختلفی درباره آیفون‌های 2018 اپل دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد گوشی مذکور را در 5 رنگ مختلف معرفی کند.
۱۳۹۷/۶/۱۹

تصویر اسکرین شات تازه‌ای منتشر شده است که یکی از آیفون‌های تازه اپل را با نام تجاری آیفون 9 و در 5 رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد.

سال گذشته شاهد عرضه آیفون 8 در 4 رنگ متفاوت نقره‌ای، طلایی، قرمز و مشکی بودیم. از آنجا که تصویر اسکرین شات پیش رو چندان کامل نیست، نمی‌توانیم به طور قطع درباره احتمال معرفی نسخه نقره‌ای از آیفون 9 اظهار نظر کنیم. علاوه بر این همچنین دو رنگ تازه به نام‌های Spicy Orange و Cobalt Blue در صفحه وب‌سایت فروشنده که این تصویر از آن ثبت شده است، دیده می‌شود.

image

علاوه بر تصویر فوق، تصویر دیگری هم منتشر شده است که در آن دو آیفون دیگر هم دیده می‌شوند. به نظر می‌رسد که این دو آیفون تازه همان iPhone Xs و iPhone Xs Max یا Plus باشند. همچنین عبارت 18W USB Type-C Power Adapter در قسمت بالای تصویر آیفون‌ها درج شده است و باتوجه به آن پیش بینی می‌شود که آیفون 9 تازه اپل از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کند.

image

همان‌طور که می‌دانید، اپل دعوتنامه‌های مربوط به برگزاری رویداد اختصاصی تازه خود را برای تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) ارسال کرده است و قصد دارد در خلال آن از سه آیفون 2018 خود پرده بردارد. گفته می‌شود این آیفون‌های تازه شامل مدل 6.1 اینچی LCD، iPhone XS 5.8 و iPhone XS Max (Plus) 6.5 می‌شوند.

image

همچنین شایان ذکر است که تصویر منتشرشده و منتسب به آیفون 6.1 اینچی LCD نشان می‌دهد که این مدل احتمالا به دو درگاه مخصوص سیم کارت مجهز می‌شود. از طرفی گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد نسخه دو سیم کارت آیفون ارزان امسال خود را منحصرا در بازار چین عرضه کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۹
مدادرنگیه?
پیر شدیمُ آخر نفهمیدیم کاربردِ "مدادسفید" توو جعبه‌ مداد‌رنگی چی بود?

soroosh

۱۳۹۷/۶/۱۹
تکراری تکراری تکراری......