خانهاخبار
گوگل رسما تایید کرد: ۱۷ مهرماه منتظر رونمایی از Pixel 3 و Pixel 3 XL باشید

گوگل رسما تایید کرد: ۱۷ مهرماه منتظر رونمایی از Pixel 3 و Pixel 3 XL باشید

گوگل بالاخره با انتشار دعوت نامه‌ای، تایید کرد که این شرکت در تاریخ ۱۷ مهر از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۶/۱۷

به جرات می‌توان گفت که در ماه گذشته، گوگل سختی‌های نسبتا زیادی را تجربه کرد؛ برخی منابع شروع به انتشار اطلاعات فراوانی از دو تلفن هوشمند این شرکت یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL کردند و حتی شاهد به فروش رفتن چند نسخه از این محصول در بازار سیاه و با قیمت ۲۰۰۰ دلار بودیم. حال به نظر می‌رسد که پس از تمام این ماجراها، گوگل قصد دارد که بالاخره و به طور رسمی، این دو تلفن هوشمند جدید را در طی مراسمی و در تاریخ ۱۷ مهرماه سال جاری رونمایی کند. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید.

image

همانطور که گفتیم، درطی یک ماه گذشته ما شاهد انتشار اطلاعات فوق العاده زیادی پیرامون Pixel 3 و خصوصا Pixel 3 XL بودیم و به همین دلیل تقریبا ذهنیت واضحی از این محصول را داریم. براساس گزارش‌های منتشر شده، Pixel 3 XL از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی (و شاید بیشتر) امولد با زبانه بالای نمایشگر، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با تنها یک لنز در جلو و دوربین سلفی دوگانه در جلوی دستگاه برخوردار می‌باشد. به نظر می‌رسد که گوگل در این دو تلفن هوشمند جدید خود، موفق شده که قابلیت شارژ بیسیم را اضافه کند که قطعا برای بسیاری خوشایند خواهد بود.

image

حال از مشخصات که بگذریم، می‌رسیم به دعوت‌نامه ساده و شکیلی که گوگل منتشر کرده است. در این تصویر شاهد عبارت I Love NewYork به صورت خلاصه هستیم که در آن برخی نکات جالب دیده می‌شود. برای مثال، رنگ سفید دعوت‌نامه می‌تواند به استفاده از رنگ تماما سفید در Pixel 3 و Pixel 3XL اشاره داشته باشد. عدد ۳ نیز در این تصویر دیده می‌شود که به نسل سوم تلفن‌های هوشمند گوگل اشاره دارد. برخی بر این باورند که که گوگل به شکل ماهرانه‌ای، به این موضوع اشاره داشته که عدد ۳ از عدد ۱ بزرگتر است که می‌تواند به استفاده از سه دوربین (یک دوربین پشت و دو دوربین جلو) اشاره داشته باشد. انتظار می‌رود که گوگل، این دو محصول را با قیمت‌های ۶۴۹ و ۷۴۹ دلار روانه بازار کند. نظر شما چیست؟ آیا Pixel 3 و Pixel 3 XL جانشین‌های لایقی برای نسل‌ قبل خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)