خانهاخبار
آیفون 6.5 اینچی امسال iPhone Xs Max نام‌گذاری می‌شود

آیفون 6.5 اینچی امسال iPhone Xs Max نام‌گذاری می‌شود

اپل قصد دارد هفته آینده آیفون‌های سه گانه 2018 خود را رسما معرفی کند. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیفون 6.5 اینچی پیشرفته امسال احتمال iPhone Xs Max نام گذاری می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۱۶

کمپانی اپل قرار است رویدادی تازه در تاریخ 12 سپتامبر (19 شهریور) برگزار کند و از تازه‌ترین آیفون‌های خود به همراه چند محصول هوشمند دیگر ازجمله آیپد و اپل واچ پرده بردارد. گفته می‌شود این گوشی‌های سه گانه شامل دو مدل iPhone Xs 5.8 و 6.5 اینچی به همراه یک مدل آیفون ارزان قیمت مجهز به پنل LCD است. تصویر رندر شده‌ای منتسب به دو مدل iPhone Xs تازه اپل در اواخر ماه اوت به طور اتفاقی توسط سازنده منتشر شد و نشان داد که این مدل‌ها احتمالا از نظر ظاهری با iPhone X سال گذشته تفاوت خواهند داشت. همچنین پیش بینی شده است که این دو آیفون 5.8 و 6.5 اینچی تازه به ترتیب iPhone Xs و iPhone Xs Plus نام گذاری شوند.

image

خبرگزاری 9to5Mac روز گذشته در گزارشی تازه ادعا کرد که کمپانی اپل قصد دارد بزرگ‌ترین آیفون امسال خود را با نام تجاری iPhone Xs Max معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، اپل در خلال سال‌های اخیر آیفون‌های بزرگ خود را با افزودن پسوند Plus از مدل استاندارد متمایز می‌کرد. اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد و آیفون بزرگ 2018 واقعا پسوند Max به خود بگیرد، می‌توان اینگونه برداشت کرد که سازنده مذکور درواقع قصد دارد سری گوشی‌های iPhone X خود را از سایر مدل‌ها متمایز سازد.

همان‌طور که می‌دانید، iPhone X همچنین آیفون 10 خوانده می‌شود و بدین ترتیب روند نام گذاری مذکور باعث می‌شود آیفون بزرگ امسال آیفون 10 اس مکس قلمداد شود.

image

به جز نام گذاری نامتعارف، همچنین انتظار می‌رود که iPhone Xs Max اپل بهترین آیفونی باشد که اپل تا به حال توسعه داده است. همه مدل‌های پلاس که تا به حال عرضه‌ شده‌اند، از قابلیت‌هایی فراتر از مدل استاندارد بهره می‌برند که در این میان می‌توان به دوربین اصلی دوگانه و همچنین باتری با دوام طولانی‌تر اشاره کرد. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که این روند در توسعه سری تازه iPhone Xs هم ادامه پیدا کند. انتظار می‌رود iPhone Xs Max 6.5 اینچی مجهز به پنل نمایش OLED در برخی قابلیت‌ها نسبت به iPhone Xs 5.8 اینچی پیشرفته‌تر باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۱۶
تصاویرشو یه طوری نشان میدن که آدم فکر میکنه "طبله" کرده?