خانهاخبار
افشای طراحی Mate 20 Pro در تصویر رندری تازه؛ دوربین سه‌گانه و بریدگی حاشیه

افشای طراحی Mate 20 Pro در تصویر رندری تازه؛ دوربین سه‌گانه و بریدگی حاشیه

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تصویر رندری تازه‌ای فاش شده است. در این تصویر شاهد طراحی ناچ کوچک و پنل نمایش خمیده هستیم. همچنین دوربین اصلی سه گانه با چینش مربع در پنل پشتی آن دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۱۴

هوآوی اخیرا تازه‌ترین پردازنده سطح بالای خود را به نام HiSilicon Kirin 980 رسما معرفی کرد. این سازنده همچنین اعلام کرد که دوگانه پرچمدار آینده‌اش به نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro به چیپست مذکور مجهز می‌شوند و در خلال برگزاری یک رویداد اختصاصی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در لندن رونمایی خواهند شد. صبح روز گذشته تصویر رندری تازه‌ای در شبکه اجتماعی Weibo و پس از آن Reddit منتشر شد و پنل جلو و پشت Mate 20 Pro را به نمایش گذاشت. البته پیش از این هم تصاویر رندری متعددی منتسب به هر دو گوشی مذکور منتشر شدند و تفاوت طراحی ظاهری آن‌ها را مخصوصا در چینش ماژول دوربین اصلی به نمایش گذاشتند.

image

در نمای روبرو شاهد طراحی ناچ مشابه بریدگی حاشیه در آیفون 10 اپل هستیم و همچنین شایان ذکر است که کناره‌های پنل جلو هم خمیده طراحی شده‌اند. گزارش شده که هوآوی پرچمدار Mate 20 Pro را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش وسیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی مجهز کرده است.

همچنین تصاویر زنده دیگری منتسب به این گوشی در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین منتشر شدند و حالا دیگر درباره طراحی ظاهری این گوشی تقریبا مطمئن هستیم. به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد این گوشی تازه را از هر نظر به مشخصات فنی و قابلیت‌های پرچمدار مجهز کند و همچنین بهترین موارد ظاهری را هم در طراحی‌اش به کار ببرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد علی

۱۳۹۷/۶/۱۴
البته منظور من نخسه Mate 20 Lite بود

محمد علی

۱۳۹۷/۶/۱۴
قیمتش در ایران چیز دیگه ای رو میده و پولش برابر یک گوشی گرون قیمت و در حد پرچمداره .
بعدشم گرافیکش خیلی ضعیفه Mali -G51 . انتظار داشتم گرافیکش حداقل Mali-G72 باشه .