خانهاخبار
پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با پشتیبانی از شبکه 5G فاش شد

پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با پشتیبانی از شبکه 5G فاش شد

تصویر زنده تازه‌ای منتسب به Mi MIX 3 توسط شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالا تا پیش از پایان سال 2018 به عنوان اولین گوشی مجهز به شبکه 5G معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۱۴

شیائومی روز گذشته اولین گوشی هوشمند خود را که با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G توسعه یافته است، در تصویری تازه به نمایش گذاشت. لین بین، یکی از مقامات ارشد این کمپانی هفته گذشته هم با انتشار تصویری تازه گوشی پرچمدار Mi MIX 3 را با پنل تمام صفحه و دوربین کشویی پاپ آپ در قسمت بالا فاش کرد.

این مقام ارشد روز گذشته هم با انتشار تصویر تازه‌تری از گوشی مذکور به امکان اتصال به شبکه 5G اشاره کرد. در این تصویر گوشی Mi MIX 3 با صفحه نمایش روشن در دست یک کاربر در حالی به دوربین لبخند می‌زند که علامت کوچک 5G بالای صفحه آن دیده می‌شود. علاوه بر این برخی باندها و فرکانس‌های مربوط به شبکه ارتباطی 5G در نمایشگر پشت دوربین ظاهر شده‌اند تا بار دیگر اثبات کنند که شایعه‌ها درباره احتمال پشتیبانی این گوشی سطح بالا از 5G صحت داشته ‌اند.

image

اما چطور ممکن است؟ کوالکام هنوز پردازنده اسنپ‌دراگون 855 خود را که از 5G پشتیبانی می‌کند، رسما معرفی نکرده است و بسیاری از تحلیل گران در انتظار هستند آن را ابتدا روی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ در ابتدای سال 2019 ببینند. البته کوالکام مودم X50 را که از 5G پشتیبانی می‌کند معرفی کرده است و همچنین گفته می‌شود که هر دو کمپانی هوآوی و سامسونگ توسعه پردازنده‌های انحصاری خود را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی مذکور در دست توسعه دارند.

image

پیش از این گزارش کردیم که کوالکام نمونه‌های متعددی را از پردازنده تازه خود برای برخی سازندگان گوشی‌های هوشمند ارسال کرده است. به همین خاطر ممکن است شیائومی Mi MIX 3 خود را با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 مورد آزمون قرار داده و این تصاویر را به همراه مشخصات باندها منتشر کرده باشد. ZTE قبلا ادعا کرده بود که قصد دارد اولین گوشی هوشمند دنیا را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G معرفی کند اما بعدها ادعای خود را رد کرد و این بار اذعان داشت که گوشی مذکور احتمالا در سال 2019 معرفی خواهد شد. اگر تصویر پیش رو صحت داشته باشد و شیائومی Mi MIX 3 را تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی کند، این گوشی اولین گوشی هوشمند مجهز به شبکه ارتباطی نوین و پرسرعت 5G خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمود

۱۳۹۷/۶/۱۴
خوشم میاد هیچ نظری رو هم دیگه جرات نمیکنین تایید کنین

محمود

۱۳۹۷/۶/۱۴
دیگه با دلار ۱۵ و ۲۰ تومنی ماکت هیچ گوشی رو نمیشه خرید چه برسه به اصلش البته این به کفایت مقامات دولتی ربطی نداره