خانهاخبار
IFA 2018: معرفی 4 رنگ تازه برای پرچمداران P20 هوآوی

IFA 2018: معرفی 4 رنگ تازه برای پرچمداران P20 هوآوی

هوآوی یک ماه پیش از معرفی پرچمداران تازه خود از سری Mate 20 تصمیم گرفته است 4 نسخه تازه از P20 و P20 Pro را در رنگ‌های تازه عرضه کند. این نسخه‌ها سفید صدفی و گرادیان مشکی بنفش یا پنل شیشه‌ای و قهوه‌ای طلایی و مشکی با پنل چرمی هستند.
۱۳۹۷/۶/۱۱

هوآوی در ماه مارس از پرچمداران سری P20 خود پرده برداشت. P20 Pro و P20 در حال حاضر سطح بالاترین پرچمداران هوآوی به شمار می‌روند که در توسعه آن‌ها از تازه‌ترین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های این غول تکنولوژی استفاده شده است.

image

این گوشی‌ها علاوه بر قابلیت‌های پیشرفته همچنین طراحی ظاهری زیبایی دارند و مخصوصا نسخه چند رنگ آن ملقب به Twilight توانسته است توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کند. هوآوی هم به خوبی می‌داند که طراحی ظاهری یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در فروش و جذابیت پرچمداران قلمداد می‌شود و به همین خاطر در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 4 نسخه دیگر را هم از این گوشی در رنگ‌های تازه معرفی کرده است. دو نسخه از این چهار نسخه تازه همچنین از پنل پشتی با طرح چرمی بهره می‌برند.

در ابتدا ممکن است تصور کنید که هوآوی با معرفی این دو نسخه تازه تلاش کرده است مانند سامسونگ در طراحی Galaxy Note 3 و Galaxy Note 4 عمل کند، اما این دو مدل قهوه‌ای طلایی و مشکی از پنل پشتی پلاستیک / پلی کربنات با رویه چرم طبیعی ایتالیایی بهره می‌برند. هوآوی همچنین لوگوی خود و لیکا را هم روی این پنل‌های طرح‌دار حک کرده است اما بجز این لوگوها نوشته دیگری دیده نمی‌شود.

شاید به دست گرفتن گوشی‌هایی با پنل شیشه یا فلز عادت کرده باشید، اما این لمس این نسخه‌های تازه با رویه چرمی کمی متفاوت است و حس لمس کیف پول چرمی باکیفیتی را القا می‌کند. به نظر می‌رسد هوآوی با معرفی این دو نسخه چرمی تلاش کرده است تا گوشی با استایل کاربر هماهنگ شود و به همین خاطر آن‌ها را در رونگ رایج و خنثی قهوه‌ای و مشکی طراحی کرده است.

دو نسخه رنگی دیگر هم بسیار جذاب به نظر می‌رسند. آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، در ابتدای ماه اوت نسخه سفید رنگ گوشی Honor 10 را معرفی کرد. امیدوار بودیم این رنگ صدفی زیبا را در عرصه‌های جهانی هم ببینیم تا اینکه هوآوی از نسخه سفید صدفی P20 Pro هم رونمایی کرد. این نسخه برخلاف دو نسخه چرمی قهوه‌ای و مشکی، تنها رنگ پنل را تحت تأثیر قرار داده است. پنل پشتی همان پنل شیشه‌ای است که حالا به رنگ سفید صدفی طراحی شده و همچنان زیبا به نظر می‌رسد.

چهارمین نسخه ممکن است در نگاه اول شبیه به Twilight محبوب به نظر برسد. این نسخه Morpho Aurora نام دارد و رنگ غالب آن به جای فیروزه‌ای و سبز این بار بنفش طراحی شده است. بخش پایین پنل در Morpho Aurora به رنگ مشکی درآمده است تا تغییر رنگ‌ها را به شکل چشم‌گیرتری به نمایش بگذارد.

P20 Pro تازه در 4 رنگ مختلف از نظر مشخصات فنی و داخلی تغییری نکرده است. این گوشی از پردازنده Kirin 970 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد اما دو نسخه چرمی آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده‌اند. دوربین سه گانه اصلی هم همچنان در پنل پشتی آن دیده می‌شود. این ماژول سه گانه توانمند از لنز اصلی 40 مگا پیکسلی، مونوکروم 20 مگا پیکسلی و تله فوتو 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد. پنل جلو هم به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده و ناچ در قسمت بالای آن طراحی شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا محمدی

۱۳۹۷/۶/۱۱
بهترین رنگش آبی گرگ و میش هست .
البته بهترین رنگ ها برای گوشی موبایل به نظرم Iphone 5C بود که واقعا رنگ های دوست داشتنی و شادی داشت .
در اندروید هم بهترین رنگ های گوشی ها بدون شک مربوط به Oppo و Vivo هست