خانهاخبار
زمان آغاز تولید نسل آینده شورولت کوروت فاش شد

زمان آغاز تولید نسل آینده شورولت کوروت فاش شد

بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی نسل جدید شورلت کوروت هستند. شایعه‌ای جدید تاریخ تولید نسخه موتور وسط این خودرو را فاش کرده است.
۱۳۹۷/۶/۱۱

دوباره شاهد انتشار شایعات در رابطه با نسخه موتور وسط شورلت کوروت در اینترنت هستیم. در حالی که اطلاعات زیادی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده ‌و همچنین تصاویر نسخه آزمایشی آن به اینترنت راه پیدا کرده، جنرال موتورز وجود این خودرو را تکذیب می‌کند. در صورتی که شایعه جدید در رابطه با این محصول صحت داشته باشد، تاریخ شروع تولید نسخه موتور وسط شورلت کوروت در اختیار ما قرار می‌گیرد. 

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Auto Forecasts Solutions در فضای مجازی منتشر شده، تولید نسل آینده شورولت کوروت C8 از ماه سپتامبر سال آینده میلادی آغاز می‌شود. گزارش‌ها در گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که تولید کوروت C8 در سال 2019 شروع می‌شود و به عنوان مدل 2020 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود رونمایی از نسل جدید کوروت زودتر از عرضه آن به بازار انجام شود. برخی از شایعات به معرفی این خودرو در اوایل سال آینده میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت اشاره می‌کنند. 

image

در گزارش Auto Forecasts Solutions به این موضوع اشاره شده که تولید شورولت کوروت C7 در ماه آگوست 2019 متوقف می‌شود. علت این توقف تولید، ایجاد آمادگی در مشتریان برای خرید نسل آینده این خودرو است. در حال حاضر این موضوع مشخص نشده که جنرال موتورز در زمان عرضه نسل جدید شورولت کوروت، نسخه کنونی آن را به فروش می‌رساند و یا اینکه دیگر این خودرو را به بازار عرضه نمی‌کند. به لطف سرمایه‌گذاری زیادی که شرکت جنرال موتورز بر روی کارخانه خود در کنتاکی انجام داده است، این کارخانه قادر به تولید نسخه کنونی و نسل آینده شورولت کوروت به صورت همزمان است.

image

شرکت جنرال موتورز به تازگی نام تجاری Zora را به ثبت رسانده است. انتظار می‌رود شورولت کوروت جدید با این نام شناخته شود. لازم به ذکر است، Zora Arkus-Duntov یک مهندس آمریکایی بلژیکی بوده که بر روی توسعه شورولت کوروت کار کرده است، در همین راستا به این فرد پدر کوروت گفته می‌شود. زمان طولانی تا معرفی نسل آینده این خودرو باقی مانده است با این حال شایعات برخی از مشخصات آن را اعلام کرده‌اند.

image

به نظر می‌رسد نسخه پایه این خودرو به موتور 8 سیلندر با حجم 4.2 لیتر مجهز می‌شود. این موتور با استفاده از توربوشارژر دوقلو قادر به تولید قدرتی نزدیک به 650 اسب بخار است. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که شورولت برای بالاترین نسخه این خودرو از موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر استفاده کند. این موتور به همراه توروبوشارژر قادر به تولید 850 اسب بخار قدرت است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)