خانهاخبار
ساعت هوشمند Diesel Full Guard 2.5 با پردازنده اسنپ‌دراگون معرفی شد

ساعت هوشمند Diesel Full Guard 2.5 با پردازنده اسنپ‌دراگون معرفی شد

ساعت هوشمند تازه برند Diesel روز گذشته به نام Full Guard 2.5 رسما معرفی شد. این ساعت بزرگ 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 2100 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۶/۸

کمپانی Diesel روز گذشته تازه‌ترین ساعت هوشمند خود را به نام Full Guard 2.5 به عنوان نسل تازه On Full Guard رسما معرفی کرد. این ساعت هوشمند بدنه بزرگی در ابعاد 47 در 56 میلی متر دارد و در مقایسه با آن باید به بزرگ‌ترین نسخه از ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ اشاره کنیم که 46 میلی متری طراحی شده است. ساعت هوشمند تازه Full Guard 2.5 حدودا 8 میلی متر از نسل قبلی بزرگ‌تر ساخته شده اما صفحه نمایش آن کوچک‌تر و در اندازه 1.39 اینچ طراحی شده است. Diesel ساعت هوشمند تازه خود را در 4 سبک مختلف ارائه کرده است: بدنه استیل خاکستری تیره با بندهای قهوه‌ای، بدنه استیل مشکی با بندهای مشکی سیلیکونی، بدنه استیل خاکستری تیره با بند دستبندی سه تکه و نسخه آخر هم بدنه استیل تقریبا روشن با بند چرمی مشکی ساخته شده است.

image

ساعت هوشمند مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 2100 قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سیستم عامل Wear OS به صورت پیش فرض روی Full Guard 2.5 نصب شده و بدین معنی است که همچنین از دستیار هوشمند گوگل، امکان پرداخت NFC و Google Pay پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند تازه Diesel به حسگر پایش ضربان قلب و GPS داخلی مجهز شده و باتوجه به دریافت مجوز 3ATM تا حدودی در مقابل نفوذ آب مقاوم است؛ البته کمپانی سازنده در این باره اعلام کرده که نباید در هنگام شنا ساعت Full Guard 2.5 را روی مچ دست خود ببندید. همچنین شایان ذکر است که باتری این گجت پوشیدنی در صورت شارژ کامل می‌تواند دو روز دوام بیاورد.

image

ساعت هوشمند Diesel Full Guard 2.5 قرار است از ماه اکتبر روانه بازار شود. قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود که کمپانی سازنده اطلاعات نهایی مربوط به تاریخ و قیمت عرضه را به زودی منتشر کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)