خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای (Galaxy J5 (2017 سامسونگ

انتشار به‌روزرسانی اندروید 8.1 اوریو برای (Galaxy J5 (2017 سامسونگ

به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای میان رده Galaxy J5 (2017) منتشر شده است. این به روزرسانی میان رده مذکور را به اندروید 8.1 اوریو ارتقا می‌دهد و در حال حاضر تنها در لهستان در دسترس کاربران قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۶/۵

گوشی Galaxy J5 (2017) در ماه مه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد و به همین خاطر انتظار می‌رفت به روزرسانی نرم افزاری مذکور تا اواخر سال 2018 برای آن منتشر شود. حالا دیگر انتظارها به سر رسیده چراکه سامسونگ سرانجام به روزرسانی اندروید اوریو نسخه 8.1 را برای میان رده Galaxy J5 (2017) خود منتشر کرده است.

این به روزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران لهستانی گوشی Galaxy J5 (2017) منتشر شده است و به همین خاطر به نظر می‌رسد که فعلا در دوره آزمایشی انتشار آن باشیم. پیش بینی می‌شود روند عرضه عمومی و جهانی این به روزرسانی نرم افزاری در هفته‌های آینده آغاز شود. اگر شما هم از کاربران گوشی پرطرفدار Galaxy J5 (2017) سامسونگ هستید، در خلال روزهای آینده به روزرسانی نرم افزاری اندروید 8.1 اوریو را دریافت خواهید کرد.

image

گوشی هوشمند Galaxy J5 (2017) قرار است برخلاف بسیاری از میان رده‌های سامسونگ بدون نیاز به دریافت اندروید 8.0 به طور مستقیم موفق به دریافت و نصب نسخه اندروید 8.1 شود. فایل به روزرسانی مذکور با شناسه J530FXXU2BRH5 در لهستان در حال انتشار است و پیش از دریافت آن باید حتما از فضای خالی کافی در حافظه گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

هنوز نمی‌دانیم بسته امنیتی درون این به روزرسانی تازه چه مشخصاتی دارد و اصلا چه تغییراتی در Galaxy J5 (2017) ایجاد می‌کند اما اطلاعات تفصیلی در این مورد احتمالا به زودی منتشر خواهد شد. این بار هم مانند دفعه‌های قبلی حتما پیش از دریافت فایل به روزرسانی باتری گوشی خود را حداقل 50% شارژ کنید و به شبکه ارتباطی پرسرعت متصل شوید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر شش پری

۱۳۹۷/۸/۸
امروز واس گوشی من اومد اندروید ۸.۱ و سامسونگ اکسپرینس ۹.۵

حسین

۱۳۹۷/۶/۶
سلام خسته نباشید
ینی فقط برای j5 میاد برا j7 نمیاد؟مشخصاتشون که یکیه

Mahdi

۱۳۹۷/۶/۵
سلام شامل j5 pro 2017 هم میشه؟