خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکسینگ Pixel 3 XL با کیفیت بالا و جعبه اصلی

تماشا کنید: آنباکسینگ Pixel 3 XL با کیفیت بالا و جعبه اصلی

پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای مختلف، امروز نیز شاهد یک جعبه گشایی تازه از جدیدترین تلفن هوشمند گوگل یعنی Pixel 3 XL هستیم.
۱۳۹۷/۶/۴

چند هفته پیش بود که در سراسر وب، ویدیویی از جعبه گشایی تلفن هوشمند جدید گوگل یعنی Pixel 3 XL منتشر شد که برای اولین بار، جزییات کاملی از این محصول را در اختیار ما قرار داد. دقیقا مشخص نبود که این تلفن‌های هوشمند گوگل که حتی به طور رسمی معرفی هم نشده اند چگونه به دست کاربران رسیده است،‌ اما چند روز پیش اعلام شد که برخی افراد سودجو توانسته اند چند دستگاه Pixel 3 XL گوگل را در بازار سیاه به قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش برسانند. همه این‌ها در حالی است که Pixel 3 XL در تاریخ ۴ اکتبر رونمایی خواهد شد و حالا برخی از افراد، هم اکنون این گوشی را به دست دارند. حال در همین راستا، ویدیوی جعبه گشایی دیگری از Pixel 3 XL منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

در این ویدیو‌، Pixel 3 XL تلفن هوشمند بسیار بزرگی به نظر می‌رسد که دلیل آن مشخص است؛ گوگل در این محصول از یک نمایشگر فوق العاده بزرگ ۶.۷ اینچی استفاده کرده که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ برخوردار خواهد بود. در بالای این نمایشگر بزرگ،‌ زبانه بزرگی نیز دیده می‌شود که جایگاهی برای دوربین دوگانه سلفی و اسپیکر استریو است. اسپیکرهای قدرتمند از نقاط قوت اصلی Pixel 2 XL در سال گذشته بودند و شاید دلیل چنین ابعادی برای زبانه بالای نمایشگر،‌ وجود اسپیکری قوی است. بدنه دستگاه درست همانند چیزی که پیش از این در تمامی محصولات تحت برند Pixel دیده بودیم از شیشه و فلز تشکیل شده است و براساس گزارش‌های قبلی، گوگل موفق شده که با وجود این متریال قابلیت شارژ بیسیم را به این دستگاه بیاورد. درون جعبه هم شاهد یک جفت هدفون Pixel Bud سیم‌دار گوگل، پورت USB-C، شارژر با قابلیت شارژ سریع، دانگل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و آداپتوری برای انتقال اطلاعات از تلفن هوشمند قبلی به تلفن هوشمند Pixel 3 XL هستیم.

درکل انتظار می‌رود که Pixel 3 XL گوگل با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۹ پای به طور پیش فرض روانه بازار شود. نظر شما چیست؟‌ آیا Pixel 3 XL برترین پرچمدار اندرویدی سال خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۷/۶/۴
گوشی خیلی بزرگه یا اون دختره خیلی کوچیکه؟؟؟ من احساس میکنم ایشون یه تبلت گرفتن دستشون

سهراب

۱۳۹۷/۶/۴
با این تولیدات، پرچمداران پیکسل در حد میان‌رده‌های هوآوی و دیگر برندهاست.
هرچند در قسمت دوربین به لطف نرم‌افزار یه ذره خوب باشند...