خانهاخبار
فروش Pixel 3 XL در بازار سیاه موبایل به قیمت 2000 دلار

فروش Pixel 3 XL در بازار سیاه موبایل به قیمت 2000 دلار

به دنبال انتشار تصاویر و ویدیوی زنده از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منبع افشای این دستگاه‌ها هم مشخص شد. تعدادی از این گوشی‌های معرفی نشده در بازار سیاه اوکراین به قیمت 2000 دلار به فروش رسیده‌اند.
۱۳۹۷/۶/۲

در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره پرچمدار تازه گوگل به نام Pixel 3 XL منتشر شدند و روند انتشار آن‌ها در روزهای گذشته با فاش شدن تصاویر زنده متعدد و همچنین ویدیوی منستب به آن شدت بیشتری پیدا کرد. ظاهرا برخی دستگاه‌های این گوشی توسط کاربری با نام Luchkov که ادعا می‌کند با Wylsacom Media در ارتباط است در بازار سیاه اوکراین به فروش رسیده است.

در ترجمه متنی که به همراه مشخصات Pixel 3 XL آمده نوشته شده است که انتظار می‌رود این گوشی در همان بازه زمانی که Pixel 2 XL معرفی شده بود، رونمایی شود. نسل دوم گوشی‌های گوگل سال گذشته در تاریخ 4 اکتبر معرفی شدند و از بیستم همان ماه هم در دسترس عموم کاربران قرار گرفتند. در صفحه مشخصات این گوشی همچنین نوشته شده که تنها 3 دستگاه دیگر در موجودی فروشنده باقی مانده است و هرکدام از آن‌ها 2000 دلار قیمت دارند. فروشندگان این گوشی‌ها که حساب‌های کاربری متعددی دارند همچنین نسخه 128 گیگابایتی از گوشی Pixel 2 XL را هم به قیمت 665 دلار به فروش می‌رسانند و آن را بدون جعبه به قیمت 565 دلار می‌فروشند.

image

تیم‌های امنیتی و حقوقی گوگل در خلال روزهای اخیر بارها با همکار رسمی خود Foxconn جلسه گذاشته‌اند تا درباره این موضوع بسیار مهم که باعث شده است همه اطلاعات مربوط به گوشی معرفی نشده‌شان فاش شود صحبت کنند. شایان ذکر است همه کاربرانی که از طریق بازار سیاه پیش از معرفی رسمی به خرید این گوشی اقدام کنند، متهم شناخته خواهند شد.

همان‌طور که گفتیم، تصاویر فاش شده و زنده متعددی منتسب به این گوشی در روزهای اخیر در فضای وب منتشر شدند. این دستگاه‌ها همگی از فروشنده اوکراینی مذکور خریداری شده‌اند و این فروشنده هم مدعی شده است که کمپانی گوگل قادر نیست دستگاه‌های Pixel 3 XL فروخته شده را از راه دور غیرفعال کند. یکی از کاربران توییتر هم در همین راستا ادعا کرده است این دستگاه‌ها از یک جهت باهم تفاوت دارند. برخی از آن‌ها در دسته‌بندی DVT مخفف آزمون اعتبارسنجی طراحی قرار دارند در حالی که دسته‌بندی دیگر آن‌ها EVT مخفف آزمون اعتبارسنجی مهندسی تعریف شده است. این کاربر همچنین اشاره کرده است که نرم افزار روی گوشی‌های فاش شده در سطح بسیار پایین و بی کیفیتی قرار دارد و اصلا مناسب نسخه نهایی گوشی نیست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)