خانهاخبار
تصاویر جدیدی از نمونه واقعی Pixel 3 XL

تصاویر جدیدی از نمونه واقعی Pixel 3 XL

در کانادا فردی با پرچمدار جدید گوگل که با نام Pixel 3 XL شناخته می‌شود؛ مشغول به کار بوده است و تصویر فاش شده، طراحی نهایی این مدل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۵/۲۸

گوگل در اوایل پاییز از گوشی‌های پرچمدار جدید خود از سری Pixel رونمایی خواهد کرد؛ پرچمداران امسال گوگل که با نام تجاری Pixel 3 و Pixel 3 XL توسعه یافته‌اند، با طراحی متفاوت نسبت به نسل قبل عرضه خواهند شد و تاکنون شایعات مختلفی پیرامون آن‌ها فاش شده است. در حالی‌که این دو گوشی تا تاریخ 4 اکتبر معرفی نخواهد شد؛ غیرمعمول نیست که نسخه‌ای از پرچمداران جدید گوگل توسط افراد مختلف مورد آزمایش قرار بگیرد. 

image

به‌تازگی در کانادا، فردی یک گوشی را که به Pixel 3 XL شباهت دارد؛ در دست گرفته است. البته گمان می‌رفت که با وجود کیس نسبتا ضخیمی که دستگاه را احاطه نموده، تشخیص پرچمدار جدید گوگل دشوار یا غیرممکن باشد اما به لطف شایعات گذشته که طراحی جانشین Pixel 2 XL را فاش نموده‌اند، مشخص است که گوشی تازه رویت شده پرچمدار آینده گوگل است. اول از همه، بلندگوی دوگانه در جلوی گوشی به چشم می‌خورد؛ قابلیتی که معمولا در پرچمداران گوگل یافت می‌شود. از سوی دیگر، طراحی پنل جلوی دستگاه به آنچه که پیش‌تر از Pixel 3 XL فاش شده بود؛ شباهت زیادی دارد. گوگل بریدگی غیرمعمولی را در بالای نمایشگر ایجاد کرده است؛ همچنین حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز حفظ شده است. همچنین اگر به صفحه‌نمایش گوشی دقیق‌تر شوید، تشخیص اینکه سیستم‌عامل اندروید پای 9 روی آن اجرا می‌شود؛ چندان دشوار نیست زیرا دکمه‌ی بیضی‌شکل کوچکی در پایین صفحه‌ جای گرفته است که در سیستم‌عامل اندروید پای معرفی شده بود.

اگر در تشخیص اینکه گوشی فاش شده Pixel 3 XL است؛ همچنان تردید دارید، می‌توانید تصویر مذکور را با تصویری که پیش‌تر از نمونه واقعی پرچمدار جدید گوگل به‌دست آمده مقایسه کنید:

image

بد نیست اشاره کنیم که پرچمدار گوگل نمایشگر بزرگی خواهد داشت؛ به‌طوری‌که ممکن است اندازه صفحه‌نمایش به 6.7 اینچ برسد. برای مقایسه، اپل در اواخر تابستان از گوشی پرچمدار iPhone XS Plus رونمایی می‌کند که نمایشگر 6.5 اینچی دارد و گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز که بزرگ‌ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود، به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز شده است. البته برخی گمانه‌زنی‌ها که صحت آن‌ها تأیید نشده است، نشان می‌دهد هوآوی یک گوشی با نمایشگر 6.9 اینچی را از سری «میت 20» معرفی خواهد کرد. در رابطه با Pixel 3 نیز گفته می‌شود که جانشین پرچمدار 5 اینچی گوگل در سال 2017، طراحی با حاشیه‌های باریک خواهد داشت؛ البته خبری از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نیست و حاشیه‌ی بالای نمایشگر حفظ شده.

باید به این موضوع اشاره کرد که تمامی پرچمداران گوگل در سال 2018 به یک دوربین مجهز خواهند شد و خبری از عرضه آن‌ها با دوربین دوگانه نیست. همچنین حسگر اثرانگشت مانند نسل قبل در پنل پشتی جای گرفته است و خبری از ارائه Pixel 3 و Pixel 3 XL با فناوری‌های جدیدتر نیست. البته گفته می‌شود که پرچمداران امسال گوگل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد و این موضوع باعث شده تا پنل پشتی از جنس شیشه باشد؛ هرچند، طراحی دو رنگ بدنه پشتی گوشی حفظ خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و چهار گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدارانی است که گوگل در اوایل پاییز از آن‌ها رونمایی خواهد کرد؛ برای تأیید این ادعا بد نیست اشاره کنیم که اخیرا گوشی Pixel 3 XL با چهار گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)