خانهاخبار
با اپلیکیشن گردشگری رسپینا24، روی زمین نمی‌مانید

با اپلیکیشن گردشگری رسپینا24، روی زمین نمی‌مانید

اهمیت و نقش دستگاه های تلفن همراه در دنیای امروز مساله ی غیرقابل انکاری است و اغلب به نوعی برای انجام بسیاری از کارها به این دستگاه جذاب و محبوب وابسته هستیم.
۱۳۹۷/۵/۲۷

رسپینا24، مانند بسیاری از شرکت های بین المللی گردشگری از این فرصت استفاده نموده و خدمات متنوعی از قبیل، خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین تور را به صورت یکپارچه در قالب اپلیکیشن اندروید و ios ارائه داده است. در ادامه نگاهی به خدمات و امکانات اپلیکیشن رسپینا24 خواهیم داشت.

image

به جرات می توان گفت هر آنچه که یک مسافر برای شروع سفر نیاز دارد، در اپلیکیشن اندروید  و ios رسپینا24، به صورت یکپارچه و جامع قرار دارد. این امکانات عبارتند از:

  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی
  • خرید اینترنتی بلیط قطار و اتوبوس
  • رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی
  • خرید آنلاین تور داخلی و خارجی
  • امکان راه اندازی وبلاگ و مجله گردشگری
  • استرداد آنلاین بلیط
  • امکان خرید از کارت های عضو شتاب
  • نمایش سفرهای پیشین
  • خرید اعضا از اعتبار حساب کاربری
image

 خرید انواع بلیط

رسپینا24 برای اینکه بتواند به نرم افزار جامع در حوزه ی گردشگری دست پیدا کند، تلاش نموده تا هیچ چیز را از قلم نیندازد. از جمله دلایلی که کامل بودن اپلیکیشن رسپینا24 را اثبات می کند، امکان خرید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس می باشد. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که این امکانات را فراهم می کنند، اما راحت بودن و قابلیت اعتماد همان چیزی است که اپلیکیشن رسپینا24 را از دیگران متمایز نموده است. کافیست یکبار این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید تا شما هم با ما هم عقیده شوید.

** برای دانلود نسخه ی اندورید اپلیکیشن رسپینا24 روی این لینک کلیک کنید >> اپلیکیشن اندورید رسپینا24  >>

استرداد آنلاین بلیط

زمانی که برای پشت سرگذاشتن محدودیت های موجود در خرید حضوری بلیط هواپیما، به سمت خرید اینترنتی گرایش پیدا می کنید، مطمئنا انتظار نخواهید داشت در صورت نیاز به استرداد بلیط، مجبور شوید به آژانس مربوطه مراجعه کنید. در دنیایی که همه چیز به سمت آنلاین بودن پیش میرود، چرا استرداد بلیط از این قافله عقب بماند؟ با نگاهی کوتاه به اپلیکیشن رسپینا24، متوجه حضور این امکان عالی در کنار سایر خدمات گردشگری خواهید شد.

image

خرید آنلاین تور داخلی و خارجی

افراد زیادی هستند که برای رهایی از دغدغه های موجود در خرید انواع بلیط و رزرو هتل، ترجیح می دهند سفر خود را با خرید تور شروع کنند. یکی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن اندورید رسپینا24 که کاملا با سایر اپلیکیشن های مشابه در حوزه ی گردشگری متفاوت می باشد، امکان خرید آنلاین تور می باشد. برای رسپینا24 تفاوتی ندارد که شما درخواست خرید تور خارجی داشته باشید یا داخلی، در هر صورت با قرار دادن امکانات عالی در این زمینه شرایط ایده آلی را برای تان فراهم نموده است. از جمله امکانات موجود در خرید آنلاین تور داخلی و خارجی اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا24 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید آنلاین تورهای متنوع داخلی و خارجی

جستجوی نامحدود و انتخاب آگاهانه

فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس زمان، نوع سفر و غیره

خرید تورهای گروهی و انفرادی

مشاهده ی جزئیات تور

امکان مشاهده ی تصاویر مربوط به تور

خرید با انواع کارت های عضو شتاب

خرید تورهای یک روزه

** برای دانلود نسخه ی ios اپلیکیشن رسپینا24 روی این لینک کلیک کنید >> اپلیکیشن ios رسپینا24  >>

image

رزرو آنلاین هتل

اگر اهل سفر باشید، مطمئنا با اهمیت رزرو آنلاین هتل کاملا آشنا هستید. نمی توان کوله بار سفر برداشت و به شهر یا کشوری که شناخت زیادی از آن ندارید سفر کنید و در مورد محل اقامتتان تصمیم نگرفته باشید. رسپینا24 به شما پیشنهاد میکند در سفرهای داخلی و خارجی، به همان اندازه که به خرید بلیط تان اهمیت می دهید، به رزرو هتل هم توجه داشته باشید. به همین خاطر امکان رزرو آنلاین هتل را در اپلیکیشن اندروید خود قرار داده و گام بزرگی برای رفاه حال مسافران و همراهان خود برداشته است. برای رزرو هتل می توانید با مقایسه و جستجوی نامحدود در بین انواع هتل در هر گوشه از دنیا، هتل مورد نظر تان را انتخاب کنید و هتل های خارجی را خیلی راحت با پرداخت ریالی رزرو کنید.

image

با پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24، روی زمین نمی مانید

رسپینا24، همیشه بدنبال این است تا شعار تبلیغاتی خود را به همگان ثابت کند و تا امروز به این هدف بزرگ دست پیدا کرده است. با خرید از رسپینا24، خیالتان کاملا آسوده باشد، چون با مواجه شدن با مشکلات احتمالی در حین خرید، تیم پشتیبانی 24 ساعته، در هر ساعت از شبانه روز، حتی روزهای تعطیل سال، در کنار شماست تا مشکلاتتان را برطرف نماید. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

kamal70

۱۳۹۷/۵/۲۸
این که خرید بلیط قطار هم داره خیلی خوبه

حسن ایزدی

۱۳۹۷/۵/۲۷
نرم افزار فوق العاده ایه،من خودم مدتیه ازش استفاده میکنم کامل و سریعه