خانهاخبار
افشای هوآوی میت 20 با سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

افشای هوآوی میت 20 با سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

به‌تازگی پنل صفحه‌نمایش یکی از گوشی‌های سری میت 20 فاش شده است که از عرضه آن با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۲۲

هوآوی در ماه اوت به صورت رسمی خانواده «میت 20» را معرفی خواهد کرد و تاکنون، شایعات مختلفی پیرامون پرچمداران آینده این شرکت چینی منتشر شده است. گفته می‌شود میت 20 و میت 20 پرو جزو پرچمدارانی خواهند بود که تا پایان سال توسط هوآوی رونمایی خواهد شد؛ همچنین میت 20 لایت نیز به عنوان یک مدل میان‌رده وارد بازار می‌شود. به‌تازگی نیز تصویری از پنل صفحه‌نمایش هوآوی میت 20 به‌دست آمده است که برخی از گمانه‌زنی‌ها را در طی چند هفته گذشته پیرامون این مدل تأیید می‌کند.

image

اول از همه باید گفت که هوآوی میت 20 به تبعیت از ترند رایج بازار موبایل و آنچه که شرکت سازنده پیش‌تر در طراحی پی 20 و پی 20 پرو اعمال کرده بود، از ناچ (بریدگی بالای صفحه‌نمایش) بهره خواهد برد. شرکت چینی با اعمال یک بریدگی کوچک در بالای نمایشگر، فضای بیشتری از پنل جلوی گوشی را به صفحه‌نمایش اختصاص خواهد داد و بدین شکل، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه افزایش پیدا میکند. همچنین ظاهرا حاشیه‌ی نسبتاً باریکی در پایین صفحه‌نمایش وجود دارد که در تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی مجهز به ناچ (Notch) آن‌را دیده بودیم. البته به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش هوآوی میت 20 نسبت به پرچمداران سری P باریک‌تر خواهد بود زیرا هوآوی از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر در پرچمدار آینده خود استفاده می‌کند.

نمایشگر پرچمدار هوآوی میت 20 دارای لبه‌های منحنی است و درون بریدگی که در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده، حفره‌های اضافی وجود دارد که احتمالا به دوربین پیشرفته سه‌بعدی اختصاص خواهد یافت؛ گمان می‌رود جانشین هوآوی میت 10 به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده باشد و از دوربین TOF (مخفف Time of Flight) و حسگر نور ساختاریافته سه‌بعدی بهره بگیرد. پیش‌تر نیز اعلام شده بود که پرچمدار جدید هوآوی به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده است و از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش بهره خواهد برد. 

image

بد نیست اشاره کنیم در میان  پرچمداران هوآوی از سری میت 20، ممکن است تنها یک مدل به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شود یا حداقل یکی از این دو سیستم احراز هویت، به نسخه گران‌قیمت‌تر اختصاص یابد؛ به همین جهت، بعید نیست مدل فاش شده میت 20 پرو باشد. لازم به‌ذکر است هوآوی میت 20 لایت که یک گوشی میان‌رده خواهد بود، از حسگر اثرانگشت معمولی بهره می‌گیرد و فاقد سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. همچنین باید اشاره کرد که پرچمداران جدید هوآوی همچنین به تراشه Kirin 980 مجهز خواهند شد که براساس شایعات در تاریخ 31 اوت از آن رونمایی می‌شود؛ این چیپ‌ست هشت هسته‌ای جانشین تراشه Kirin 970 خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

drpapa

۱۳۹۷/۵/۲۲
بی صبرانه منتظر ولی بیاد قیمتش حداقل بالای 6 تومن.