خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy S10 با دوربین سه گانه

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy S10 با دوربین سه گانه

ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به Galaxy S10 منتشر شده است. در این ویدیو بیش از هرچیز به امکان تعبیه دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی این گوشی اشاره شده است. همچنین شاهد هستیم که حاشیه‌های صفحه نمایش این پرچمدار مفهومی از نسل قبلی هم باریک‌تر طراحی شده‌اند.
۱۳۹۷/۵/۲۰

حالا که سامسونگ پرچمدار Galaxy Note 9 را رسما معرفی کرده است و دیگر همه چیز را درباره طراحی و مشخصاتش می‌دانیم، روند انتشار شایعه‌ها و خبرهای مختلف درباره Galaxy S10 که ابتدای سال 2019 معرفی می‌شود، آغاز شده است. هنوز هیچ گزارشی منتشر نشده است که ادعا کند این پرچمدار تازه با اعمال تفاوت‌های چشمگیر نسبت به نسل قبلی توسعه می‌یابد و به همین خاطر فعلا تصور می‌کنیم که این گوشی حداقل از نظر ظاهری تنها در برخی موارد نسبت به Galaxy S9 دستخوش تغییر می‌شود.

Galaxy S10 مفهومی

ابتدا باید تأکید کنیم که ویدیوی مفهومی پیش رو قصد ندارد هیچ کدام از خبرها را درباره پرچمداران 2019 سامسونگ تأیید یا رد کند. این ویدیو تنها در تلاش است آنچه را تا به حال درباره Galaxy S10 شنیده‌ایم یا خوانده‌ایم، یکجا جمع کند و نمای کلی آن را هم به تصویر بکشد. تا زمان معرفی احتمالی گوشی Galaxy S10 مدت زمان تقریبا طولانی باقی مانده است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده شاهد انتشار و افشای خبرهای بیشتری درباره آن باشیم. بدین ترتیب بسیاری از موارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، ممکن است در آینده رد شوند یا موردتأیید قرار گیرند.

image

انتظار می‌رود پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ درواقع اولین گوشی سامسونگ باشد که به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز می‌شود. همین ایده در ویدیوی پیش رو به تصویر کشیده شده است و شاهد نمایش Galaxy S10 با دوربین اصلی سه گانه هستیم که لنزهای آن به صورت افقی چینش شده‌اند. علاوه بر دوربین همچنین پیش بینی می‌شود که این غول تکنولوژی روند کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش در پرچمداران اخیر خود را سال آینده در توسعه Galaxy S10 همچنان پیشرفت دهد و این مدل را با نسبت نمایش منحصر به فردی روانه بازار کند.

انتظار می‌رود خانواده Galaxy S10 سال 2019 برخلاف آنچه در سال‌های اخیر شاهدش بودیم به جای 2 عضو با 3 عضو تازه معرفی شود. گفته می‌شود کوچک‌ترین و سطح پایین‌ترین مدل این سه گانه به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شود و حتی ممکن است شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش آن باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۲۰
مشخصات s10:
-اسنپدراگون ۸۵۵
-5G
-گوریلاگلس6
همین سه‌مورد کافی‌ست تا s10 از آیفون‌جدید سبقت بگیره