خانهاخبار
Galaxy Note 9 از لوله‌های انتقال حرارت از جنس فیبر کربن استفاده می‌کند

Galaxy Note 9 از لوله‌های انتقال حرارت از جنس فیبر کربن استفاده می‌کند

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ پرچمدار جدیدش را به لوله‌های انتقال حرارت از جنس فیبر کربن مجهز نموده تا کارآیی این گوشی در هنگام پردازش سنگین نیز حفظ شود.
۱۳۹۷/۵/۱۷

سامسونگ پرچمدار Galaxy Note 9 را با لوله‌های انتقال حرارت ارائه می‌دهد و این موضوع باعث شده است تا جدیدترین فبلت سامسونگ عملکرد بهتری در زمینه گیمینگ داشته باشد؛ همچنین تجهیز جانشین Galaxy Note 9 به سیستم خنک‌کننده باعث شده است تا این گوشی از داک DeX بی‌نیاز باشد و کاربران با استفاده از کابل USB-C گوشی خود را به مانیتور یا تلویزیون متصل نمایند. حال به‌تازگی اعلام شده است که لوله‌های انتقال حرارت پرچمدار جدید سامسونگ از جنس فیبر کربن خواهد بود؛ به جای اینکه شرکت کره‌ای پرچمدار جدیدش را به لوله‌های انتقال حرارت از جنس مس مجهز نماید.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، سامسونگ توجه ویژه‌ای به بهبود سیستم خنک‌کننده در پرچمدار جدیدش نشان داده است؛ به‌طوری‌که نزدیک به یک‌چهارم از فضای داخلی گوشی به لوله‌های انتقال حرارت اختصاص یافته است. در صورتی‌که گزارش تازه منتشر شده صحت داشته باشد و پرچمدار Galaxy Note 9 از لوله‌های انتقال حرارت فیبر کربنی به جای مس استفاده نماید؛ سیستم خنک‌کننده سطح انتقال حرارت بالاتری نسبت به لوله‌های انتقال گرما از جنس مس دارد. این موضوع باعث خواهد شد تا حتی در شرایط پردازشی سنگین نیز دمای قطعات داخل گوشی به طور چشمگیری افزایش پیدا نکند.

image

همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، بهره‌گیری از سیستم‌ خنک‌کننده قدرتمندتر درون پرچمدار آینده سامسونگ به افزایش کارآیی Galaxy Note 9 منجر خواهد شد و این موضوع با اهداف شرکت سازنده برای بهبود قابلیت‌های جانشین Galaxy Note 8 در زمینه گیمینگ هم‌خوانی دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ با Epic Games قراردادی را امضا نموده که به موجب آن بازی Fortnite برای یک مدت محدود در انحصار پرچمداران این شرکت باقی خواهد ماند. 

جدیدترین پرچمدار سامسونگ از سری Galaxy Note با شش گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 9810 به بازار عرضه خواهد شد؛ در نسخه‌هایی که در ایالات متحده و چین به فروش می‌رسند، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد شد. ضمن اینکه مشخصات فاش شده از جانشین Galaxy Note 9 نشان می‌دهد که این مدل به باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی دارد؛ سامسونگ از همان دوربین Galaxy S9 Plus در پرچمدار جدیدش استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده تا یکی از سنسورها دیافراگم متغیر داشته باشد. ضمن اینکه هوش مصنوعی به عملکرد دوربین دوگانه Galaxy Note 9 کمک خواهد کرد و با تشخیص صحنه‌های عکاسی، جزئیات تصاویر به صورت خودکار بهبود پیدا می‌کند. پرچمدار آینده سامسونگ در دو نسخه با 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که این دو مدل به ترتیب 980 دلار و 1210 دلار قیمت دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۱۸
همه ش واقعیه عکس هاش هم منتشر شده مگه همه مثل هنگ جی هستن خالی ببندن و فن هاش آماتور باشن؟

رضا

۱۳۹۷/۵/۱۷
اینا همش الکیه بشنو و باور نکن