خانهاخبار
مشخصات و قیمت نهایی گوشی Xiaomi Mi Mix 3

مشخصات و قیمت نهایی گوشی Xiaomi Mi Mix 3

با توجه به لیست مشخصات فاش شده از پرچمدار جدید شیائومی، Mi Mix 3 به نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن QHD+ و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۵/۱۶

شرکت شیائومی، گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 را در سپتامبر گذشته معرفی کرد و سپس در نیمه اول سال 2018، نسخه جدید آن را با نام تجاری Mi Mix 2S با دوربین بهبود یافته و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند ارائه داد. حال نیز شایعه شده است که چینی‌ها از مدل جدیدی از خانواده Mi Mix رونمایی خواهند کرد و این مدل که Mi Mix 3 نامیده می‌شود، در مراسم خبری در تاریخ 15 سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد. شیائومی برای آنکه طراحی پرچمدار جدیدش را ارتقا دهد، دوربین سلفی را از جلوی گوشی حذف نموده؛ در نتیجه این تغییرات، بخش بیشتری از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش پوشانده شده است. البته برای ثبت تصاویر سلفی، پرچمدار Mi Mix 3 همچنان انتخاب مناسبی خواهد بود؛  به‌نظر می‌رسد این گوشی به یک دوربین بازشونده مجهز خواهد بود که در هنگام نیاز از بدنه خارج شده و ظاهر می‌شود. شرکت شیائومی پرچمدار Mi 8 را به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز کرده است و بعید نیست که Mi Mix 3 نیز از چنین دوربین سلفی بهره‌مند شود.

image

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده پیرامون پرچمدار آینده شیائومی، این مدل به صفحه‌نمایش Super AMOLED مجهز خواهد شد که رزولوشن 2K یا QHD+ دارد. همچنین از چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام درون گوشی جدید شیائومی استفاده شده است؛ چینی‌ها تاکنون سه گوشی Mi Mix 2S، می 8، و می 8 اکسپلورر ادیشن را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه داده‌اند و در صورتی‌که Mi Mix 3 نیز تا پایان سال معرفی شود، چهارمین گوشی خود را مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 855 کوالکام در بازار عرضه خواهند کرد. 

با وجود اخبار مختلف مبنی بر عرضه گوشی Mi Mix 2S با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، این مدل به سنسور معمولی در قاب پشتی مجهز شده بود اما با افشای Mi Mix 3، گمانه‌زنی در رابطه با عرضه پرچمدار جدید شیائومی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر قوت گرفته است. البته چینی‌ها پیش‌تر گوشی Xiaomi Mi 8 Explorer Edition را با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه کرده‌اند. لازم به‌ذکر است که هوآوی نیز برای عرضه پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر آماده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های فاش شده پیرامون گوشی بدون حاشیه Mi Mix 3 می‌توان به پشتیبانی این مدل از شارژ بی‌سیم Qi اشاره نمود اما هیچ اشاره‌ای به مقدار حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی یا ظرفیت باتری نشده است.

image

همچنین گمان می‌رود که چینی‌ها، جدیدترین پرچمدار خود را با قیمت 3899 یوآن (569 دلار) به بازار عرضه نمایند. در حال‌حاضر، مطمئن نیستیم اطلاعات به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد؛ به همین جهت باید با دیده شک و تردید به آن نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۵/۱۶
اقا سوپر امولد پنا سام هست چون او دنیا فقط سام این پنل رو داره فکر کنم پنل سام هست

Hamed

۱۳۹۷/۵/۱۶
هییییش... خدایا چرا دیگه این خبر ها جز ناامیدی برامون چیزی نداره.. کاش تموم میشد...