خانهاخبار
برای عرضه آیفون 9 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هیجان‌زده نشوید!

برای عرضه آیفون 9 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هیجان‌زده نشوید!

براساس یک گزارش جدید، نسخه دو سیم‌ آیفون 9 در تمامی بازارها عرضه نخواهد شد و فروش آن تنها به یک بازار در آسیا محدود می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۴

رسانه چینی Economic Dailey New اعلام کرده است که اپل در سال 2018 از چهار آیفون جدید رونمایی خواهد کرد؛ همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسل دوم آیفون 10 و مدل «پلاس» آن که به ترتیب نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی OLED دارند در سال 2018 وارد بازار خواهند شد. مدل دیگر که به نمایشگر LCD مجهز شده است، در دو نسخه متفاوت راهی بازار خواهد شد؛ یک نسخه تک‌سیم بوده و نسخه دیگر که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، در چین عرضه خواهد شد.

باید اشاره کرد که شایعات موجود پیرامون عرضه نسخه دو سیم آیفون‌های 2018 اپل چندان جدید نیست؛ مینگ‌چی کو برای اولین‌بار اشاره کرد که کوپرتینویی‌ها آیفون 6.5 اینچی خود را با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهد کرد. همچنین اخیرا در نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS کدهایی کشف شده است که از پشتیبانی آیفون‌های آینده از دو سیم‌کارت خبر می‌دهد.

image

رسانه چینی Economic Dailey New که در رابطه با آیفون‌های جدید اپل گزارشی را منتشر کرده است، ادعا می‌کند آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD و فریم آلومینیومی از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ نه مدل 6.5 اینچی که پیش‌تر مینگ‌چی کو به عرضه آن با پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرده بود. عرضه مدل 6.1 اینچی با پشتیبانی از دو سیم‌کارت که ارزان‌قیمت‌‍ترین گوشی اپل در سال 2018 محسوب خواهد شد، می‌تواند آیفون 9 را به یک گوشی محبوب در بازار چین تبدیل کند؛ در بازار آسیا کاربران به گوشی‌های هوشمند که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، علاقه زیادی دارند و با عرضه آیفون 6.1 اینچی با چنین قابلیتی، می‌توان انتظار داشت که فروش بالایی در انتظار آیفون LCD جدید اپل باشد. 

لازم به‌ذکر است که در حال‌حاضر، نام تجاری آیفون‌های 2018 اپل مشخص نیست؛ هرچند برخی مدعی هستند که آیفون 6.1 اینچی با نام تجاری «آیفون 9» عرضه خواهد شد و اپل دو مدل دیگر را مدل 2018 آیفون 10 و آیفون 10 پلاس می‌نامد. براساس شایعات، مدل 6.5 اینچی با قیمت پایه 1000 دلار به بازار عرضه خواهد شد و اگر گمان می‌کنید که نسل دوم آیفون 10 با قیمتی مشابه با نسل قبل به فروش می‌رسد، در اشتباه هستید زیرا اعلام شده است که این مدل نزدیک به 900 دلار قیمت خواهد داشت. اپل در حال‌حاضر، آیفون 10 را با قیمت 999 دلار به فروش می‌رساند. نسخه 6.1 اینچی که از نمایشگر LCD برخوردار است، احتمالا با قیمت 700 دلار به فروش خواهد رسید.

در میان آیفون‌های جدید اپل تمامی مدل‌ها طراحی بدون حاشیه دارند و به دلیل حاشیه‌ی باریک اطراف نمایشگر فاقد دکمه‌ی Home هستند؛ در نتیجه آیفون‌های 2018 برای احراز هویت کاربران از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره می‌گیرند. با این‌حال، مدل 6.1 اینچی برخی از قابلیت‌های آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی جدید اپل را نخواهد داشت؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به شاسی فولادی ضدزنگ، دوربین دوگانه و قابلیت 3D Touch اشاره نمود. با توجه به تصاویر به‌دست آمده، آیفون LCD جدید اپل به یک دوربین مجهز خواهد شد و همچنین به دلیل برخورداری از پنل LCD، حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به مدل‌های OLED دارد.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه نظری پیرامون آیفون‌های 2018 اپل دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۴
چقدر الکی خوشحالی کردیم?
حتی بودند عده‌ای که استوری گذاشته بودند: خوشحالی یعنی آیفون‌ت دوسیم‌کارته باشه?
حالا الان خِجِل شدن?