خانهاخبار
آیفون‌های 2018 اپل چه زمانی معرفی خواهند شد؟

آیفون‌های 2018 اپل چه زمانی معرفی خواهند شد؟

خبرگزاری CNET با ارزیابی رویدادهای پیشین اپل برای معرفی گوشی‌های آیفون، ادعا می‌کند که آیفون 10 و نسخه 6.1 اینچی آن در تاریخ 11 یا 12 سپتامبر معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۵/۱۲

اپل از جدیدترین آیفون‌های خود در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد و بسیاری برای معرفی سه آیفون 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی کوپرتینویی‌ها لحظه‌شماری می‌کنند. آیفو‌ن‌هایی که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، به عنوان جانشین مدل‌های 2017 که شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 است؛ وارد بازار می‌شوند. با اینکه هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی اپل مبنی بر زمان معرفی آیفون‌های جدید وجود ندارد؛ خبرگزاری CNET موفق شده است تا جزئیاتی را پیرامون زمان رونمایی از پرچمداران جدید شرکت اپل به‌دست آورد.

این خبرگزاری مدعی است که کوپرتینیویی‌ها طبق یک الگو مشخص پرچمداران جدید خود را معرفی می‌کنند و اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد، آیفون‌های 10، 10 پلاس و 9 در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه و پیش از پایان هفته دوم سپتامبر معرفی خواهند شد. این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که آیفون‌های 2018 اپل در تاریخ 4 یا 5 سپتامبر یا 11 یا 12 سپتامبر به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. خبرگزاری CNET احتمال معرفی آیفون‌های جدید را نزدیک به روز کارگر (Labor Day) پایین ارزیابی کرده و ادعا نموده است که اپل معمولا گوشی‌های هوشمند خود را یک هفته پس از این روز مهم معرفی می‌کند؛ مانند آنچه در سال 2015 یا 2016 صورت گرفته بود. همین موضوع باعث شده است تا 11 یا 12 سپتامبر روزهای محتمل برای معرفی آیفون‌های جدید باشد.

image

صرف‌نظر از اینکه تا چه اندازه پیش‌بینی‌های صورت گرفته صحیح است، آیفون‌های امسال طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد. در میان پرچمداران جدید اپل یک مدل 6.5 اینچی وجود دارد که نظر علاقه‌مندان به گوشی‌های بزرگ را جلب خواهد نمود؛ همچنین مدل 5.8 اینچی نیز با قیمت کم‌تری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد. براساس پیش‌بینی‌ها، بعید نیست نسل دوم آیفون 10 نزدیک به 900 دلار قیمت داشته باشد و مدل «پلاس» آن نیز با قیمتی نزدیک به 1000 دلار راهی بازار شود. همچنین مدل 6.1 اینچی که به نمایشگر LCD مجهز شده است و طراحی مشابه با آیفون 10 دارد، قیمتی نزدیک به 700 دلار را برای خود انتخاب خواهد کرد.

تمامی گوشی‌های جدید اپل به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID مجهز شده‌اند و خبری از تعبیه حسگر اثرانگشت در این مدل‌ها نیست. ضمن اینکه در تمامی مدل‌ها بریدگی وجود دارد و اگر از طرفداران این طراحی نیستید، بهتر است به دنبال گوشی دیگری باشید! مدل 6.1 اینچی با یک دوربین عرضه خواهد شد و مدل‌های 5.8 اینچی و 6.5 اینچی نیز با دوربین دوگانه ارائه می‌شوند؛ تفاوت‌های موجود میان مدل LCD و نسخه‌های اولد آیفون 2018 اپل باعث شده است تا قیمت نهایی مدل 6.1 اینچی مناسب باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)