خانهاخبار
معرفی گوشی BlackBerry Evolve X تا دو روز آینده

معرفی گوشی BlackBerry Evolve X تا دو روز آینده

کمپانی BlackBerry تا دو روز آینده یک گوشی هوشمند تازه را با صفحه نمایش کاملا لمسی معرفی می‌کند. این گوشی در کشورهای آسیایی به نام Evolve X عرضه می‌شود اما نام نسخه جهانی‌اش احتمالا Ghost Pro خواهد بود.
۱۳۹۷/۵/۱۰

انتظار می‌رود یک گوشی تازه BlackBerry در روزهای آینده رسما در هند معرفی شود. این گوشی قبلا با اسم Ghost Pro شناخته می‌شد اما حالا اطلاعاتی منتشر شده است که ادعا می‌کند گوشی مذکور تحت عنوان Evolve X معرفی و عرضه می‌شود.

image

شرکت Optiemus Infracom در هند که تحت لیسانس BlackBerry فعالیت می‌کند تأیید کرده است که 2 اوت (11 مرداد) از یک دستگاه هوشمند تازه پرده برمی‌دارد. البته در پوستر دعوتنامه این رویداد مشخصا به اسم دستگاهی که قرار است معرفی شود اشاره نشده اما پیش بینی می‌شود که این دستگاه همان گوشی Evolve X باشد.

با توجه به اطلاعاتی که تا به حال درباره این گوشی منتشر شده است باید بگوییم که Evolve X یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی و طراحی تقریبا بدون حاشیه است که از باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. ظاهرا هیچ دکمه‌ای در پنل جلوی آن قرار ندارد اما پنل پشتی‌اش به دوربین اصلی دوگانه و حسگر اثرانگشت مجهز می‌شود.

image

گفته می‌شود که BlackBerry قصد دارد این گوشی تازه را با نام تجاری Evolve X تنها در هند و برخی دیگر از کشورهای آسیایی عرضه کند اما پس از آن احتمالا شاهد ورودش تحت عنوانی دیگر به سایر بازارهای جهانی خواهیم بود. نام نسخه جهانی این گوشی احتمالا BlackBerry Ghost Pro خواهد بود اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی سازنده دقیقا چه برنامه‌ای برای عرضه گسترده گوشی هوشمند تازه خود در نظر دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)