خانهاخبار
بنچمارک جالب میان رده (Galaxy A7 (2018 سامسونگ

بنچمارک جالب میان رده (Galaxy A7 (2018 سامسونگ

به نظر می‌رسد که سامسونگ نسخه تازه‌ای از Galaxy A7 را در دست توسعه دارد. این گوشی با شناسه SM-A750FN توسط Geekbench بنچمارک شده است و برخی مشخصاتش فاش شده‌اند.
۱۳۹۷/۵/۸

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد تولید میان رده‌های سری Galaxy J را لغو و سری‌های Galaxy R و Galaxy P را جایگزین آن‌ها کند اما به نظر می‌رسد جایگاه سری میان رده‌های محبوب Galaxy A همچنان پابرجا بماند.

امروز یک گوشی مرموز از این سری در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده و همچنین برخی مشخصات سخت افزاری آن هم فاش شده است. این میان رده تازه با شناسه SM-A750FN بنچمارک شده است و پیش بینی می‌شود با نام تجاری Galaxy A7 (2018) معرفی شود.

image

در فهرست منتشر شده توسط Geekbench اشاره شده که گوشی SM-A750FN به پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 7885 با قدرت پردازش حداکثر 1.6 گیگاهرتز مجهز شده است و 4 گیگابایت رم دارد. این گوشی همچنین توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 1526 و 4265 را کسب کند. امتیازهای کسب شده توسط آن بسیار نزدیک به امتیازهایی هستند که Galaxy A8 (2018) کسب کرده بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، SM-A750FN مانند بسیاری از گوشی‌های تازه امسال به طور پیش فرض از سیستم عامل اندورید اوریو بهره می‌برد.

پیش بینی می‌شود که گوشی SM-A750FN درواقع نسخه ارزان‌تری از Galaxy A8 (2018) باشد و با قابلیت‌های محبوب و رایج گوشی‌های میان رده توسعه یابد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، سری Galaxy A سامسونگ همیشه محبوب بوده و توانسته است نیاز کاربران را به دستگاه ارزان قیمت اما توانمند به خوبی رفع کند.

فهرست منتشر شده توسط Geekbench متاسفانه اطلاعات زیادی درباره گوشی موردنظر به نمایش نمی‌گذارد اما امیدواریم به زودی شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این گوشی مرموز باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مرتضی

۱۳۹۷/۵/۸
سامسونگ میمیره جای پردازنده خودش پردازنده اسنپ دراگون استفاده کنه ! اسنپ دراگون راندمان بهتری داره

No one

۱۳۹۷/۵/۸
سری A دیگه خز شدن امسال
تا حالا 10تا در قالب سری A 2018 زده