خانهاخبار
قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون از طریق مکبوک و آیپد در پتنت جدید اپل

قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون از طریق مکبوک و آیپد در پتنت جدید اپل

اپل برای اولین بار در سال گذشته، قابلیت شارژ بیسیم را به آیفون‌های جدید خود یعنی iPhone 8, iPhone 8 Plus و البته iPhone X آورد و حال به نظر می‌رسد که اهالی‌کوپرتینو، درحال آزمایش کردن راهکارهای تازه برای شارژ کردن محصولات خود است.
۱۳۹۷/۵/۶

روز گذشته، پتنتی از سوی سازمان USPTO منتشر شده که براساس آن، اپل احتمالا راهکار جدیدی را برای شارژ کردن محصولاتش به صورت بیسیم آزمایش می‌کند. درحال حاضر، کاربران برای شارژ کردن آیفون و یا اپل واچ خود به صورت بیسیم، باید از پد شارژ مخصوص با فناوری Qi استفاده کنند که نیاز به کابل برای شارژ کردن دستگاه را از بین می‌برد. حال اگر خبری از پد شارژ بیسیم و یا شارژرهای عادی نباشد، کاربر چگونه باید آیفون خود را شارژ کند؟ پتنت جدید اپل، راهکار جالبی را برای رفع این مشکل ارائه می‌دهد. 

image

به نظر می‌رسد که اپل در مک‌بوک‌ و آیپد‌ آینده خود، در نظر دارد از نوعی منبع شارژ  استفاده کند که به کمک آن، کاربر می‌تواند به کمک لپتاپ و یا تبلت خود، آیفون خود را به صورت بیسیم شارژ کند. اصولا این پتنت نشان می‌دهد که آیپد و یا مک‌بوک شما می‌تواند به عنوان یک پد شارژ بیسیم استفاده شود که در برخی شرایط واقعا می‌تواند کاربردی ظاهر شود.

از آنجایی که آیپد، نمایشگر شیشه‌ای بزرگی دارد، می‌تواند به عنوان پد شارژ  آیفون استفاده شود، اما برای مک‌بوک، تنها تاچ پد دارای متریال شیشه‌ای است و همین موضوع، کار را کمی سخت‌تر می‌کند. مانند سایر پتنت‌ها، هیچ تضمینی وجود ندارد که این پتنت به محصولات نهایی اپل راه پیدا کند، اما به هرحال این یک ایده جالب است که می‌تواند در آینده مفید ظاهر شود. نظر شما چیست؟ آیا شارژ کردن بدون سیم آیفون از طریق سایر محصولات اپل کاربردی خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)