خانهاخبار
تغییر نام در انتظار گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ

تغییر نام در انتظار گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ

یک منبع مطلع مدعی شده است که نام تجاری Galaxy X مربوط به گوشی تاشوی سامسونگ نیست و احتمالا سازنده کره‌ای گوشی تاشوی خود را با برند دیگری عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۵

مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر توسعه یک گوشی تاشو از سوی سامسونگ شنیده می‌شود و زمان‌های مختلفی برای عرضه این مدل اعلام شده است. با این‌حال، هیچ‌یک از زمان‌های اعلام شده تاکنون تحقق نیافته اما اکنون بسیاری خوش‌بین هستند که گوشی تاشوی سامسونگ در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2019 معرفی شود؛ لازم به‌ذکر است که در ابتدا اعلام شده بود این گوشی در ماه فوریه معرفی خواهد شد و پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus برای عرضه در ماه ژانویه درنظر گرفته شده‌اند.

از دیگر شایعات پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ، مربوط به نام تجاری آن است؛ تاکنون گمان می‌رفت که Galaxy X همان گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود اما یک منبع مطلع در صنعت گوشی‌های هوشمند مدعی شده است که این موضوع صحت ندارد! در توئیت تازه منتشر شده، تنها به این موضوع اشاره می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy X نامیده نخواهد شد اما هنوز مشخص نیست کره‌ای‌ها چه خانواده جدیدی را برای گوشی تاشوی خود انتخاب خواهند کرد تا در صورت تمایل به عرضه مدل‌های جدیدتر، محصولات تاشوی خود را در یک خانواده مشخص در دسترس خریداران قرار دهند. البته از آنجایی‌که توئیت در پاسخ به یک توئیت دیگر مبنی بر توسعه گوشی گیمینگ از سوی سامسونگ منتشر شده است، این احتمال را نباید نادیده گرفت که Galaxy X نام تجاری احتمالی گوشی گیمینگ سامسونگ باشد؛ بد نیست اشاره کنیم که این موضوع تنها در حد گمانه‌زنی است.

image

گوشی رده‌بالای تاشوی سامسونگ از نمایشگری بهره می‌گیرد که می‌توانید آن‌را به صورت عمودی تا کنید؛ برخلاف نمونه‌های اولیه که پیش‌تر فاش شده بود. هنگامی‌که کمی نمایشگر را تا کنید، قسمت‌های بالا و پایین نمایشگر به صورت جداگانه عمل خواهند کرد اما اگر گوشی را کاملا باز کنید، گوشی تاشوی سامسونگ مانند هر گوشی‌هوشمند دیگری قابل استفاده است.

صرف‌نظر از زمان عرضه و نام تجاری که سامسونگ برای گوشی‌ تاشوی خود درنظر گرفته است، مدل مذکور عرضه بسیار محدودی خواهد داشت؛ به‌طوری‌که احتمالا تنها 300 تا 500 هزار واحد از این مدل تولید می‌شود. ضمن اینکه قیمت گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا به 2000 دلار خواهد رسید تا خرید آن برای تمامی کاربران امکان‌پذیر نباشد! با این‌حال، بعید نیست سامسونگ با عرضه گوشی تاشوی خود از نظرات و انتقادات خریداران و کاربران مطلع شود تا نسل بعدی را با بهبودهای بیشتر و قیمت مناسب‌تر عرضه نماید.

جدا از سامسونگ، شرکت‌های دیگر نیز در حال توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو هستند. به عنوان مثال هوآوی احتمالا تا پایان سال گوشی‌ تاشوی خود را ارائه خواهد داد یا شرکت ال‌جی مدت‌هاست که تلاش می‌کند گوشی‌هوشمندی را مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر به مرحله تولید برساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۵
دیگه از این به بعد داخل آسانسورها(جلوی آینه) با این گوشی عکس میگیرن?