خانهاخبار
بلک بری Key2 Lite تاییدیه FCC را دریافت کرد

بلک بری Key2 Lite تاییدیه FCC را دریافت کرد

درست چند ماه پس از رونمایی و عرضه بلک‌بری Key2 به بازار، این شرکت تصمیم به عرضه مدلی ارزان قیمت تر از این محصول گرفته است؛ محصولی که Key2 Lite نام دارد و حال موفق به کسب تاییدیه FCC شده است.
۱۳۹۷/۵/۴

دقیقا یک هفته پیش بود که ایوان بلس در حساب توییتر خود، تصویری از تلفن هوشمند  جدید بلک بری به نام Key2 Lite و با اسم رمز Luna را منتشر کرد. براساس گفته‌های او، این تلفن هوشمند در واقع نسخه ارزان‌تر بلک بری Key2 است؛ تلفن هوشمندی که چندی پیش با قیمت ۶۵۰ دلاری خود روانه بازار شد. به ادعای وی، بلک بری Key2 Lite دارای یک بدنه تمام پلاستیکی با ابعاد مشابه بلک بری Key2 بوده‌  و در سه رنگ قرمز، آبی و مسی عرضه خواهد شد.

image

تا امروز، بلک بری Key2 Lite صرفا یک شایعه بود، اما امروز اعلام شد که این محصول موفق به کسب تاییدیه FCC شده است که نشان می‌دهد بلک بری Key2 Lite تا چند ماه آینده به دست کاربران خواهد رسید. همچنین شاهد ظاهر شدن مدلی از این دستگاه به نام BBE100-2 در Geekbench هستیم که به ما، مشخصات سخت افزاری جدیدترین محصول بلک بری را نشان می‌دهد. بر اساس این اطلاعات، بلک بری Key2 Lite قرار است با اندروید ۸.۱ به طور پیش‌فرض و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ عرضه شود؛ این دقیقا همان پردازنده‌ای است که پیش این در بلک بری Key2 استفاده شده بود.

درنهایت مشخص شده که بلک بری برای این محصول، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری و ۴ گیگابایت حافظه رم را در نظر گرفته است که نسبت به برادر بزرگتر خود در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. یکی از انتقادهای اصلی که به بلک بری Key2 در زمان عرضه وارد شد، قیمت بالای این دستگاه با وجود داشتن مشخصات یک تلفن هوشمند میان‌رده بود و در همین راستا، شاید بلک بری با Key2 Lite بتواند مخاطبین بیشتری را به استفاده از کیبورد در یک تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ مجاب کند.

انتظار می‌رود که این محصول در نمایشگاه IFA 2018 و در شهر برلین رونمایی شود. نظر شما چیست؟ شما درباره بلک بری Key2 Lite چه فکر می‌کنید؟  آیا شما حاضر به استفاده از کیبورد فیزیکی‌ در تلفن هوشمند خود هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۵/۴
اصل نصب گوشی یعنی بلک بری
ن سام هنگی
یا اون اپل بی خاصیت
یا هنگ تی سی
اصل نصب یعنی بلک بری